גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים

איך לפתוח עסק לפדיקור ומניקור בישראל?

עסקי המניקור פדיקור יהיו תמיד מבוקשים ורווחיים. במדריך זה תוכלי למצוא עצות ורעיונות כיצד להקים עסק,רוצה לקבל עצות ותובנות נוספות על פתיחת פדיקור מניקור בישראל? מומלץ לקרוא את המדריך

 

  • תוכן העניינים:
מחפש עסק לקנייה או להשקעה?

הירשם עכשיו לסוכן המציאות שימצא עבורך את העסק המושלם חינם!

השוק המקומי והגדרת לקוחות

עסקי תעשיית היופי בישראל תמיד היו ותמיד יהיו מבוקשים בעולם המערבי בכלל ובישראל בפרט. מדובר על עסק רווחי, ובשנים האחרונות אנו עדים לצמיחה של ממש ולמודעות הולכת וגוברת אצל נשים (ובאופן די מפתיע גם אצל גברים). רבות הן הפונות ללימודים לקורסי תעודה לבניית ציפורניים, לעיצוב גבות, להסרת שיער, ללק-ג'ל, לקעקוע קבוע והרשימה עוד ארוכה. אנו למדים שלחלק לא קטן מהן יש דיפלומה ואף ניסיון בתור קוסמטיקאיות. הלימודים מתקיימים על פי רוב במכללות פרטיות שלחלקן הגבוה מוצמד פיקוח של משרד הכלכלה. פיקוח זה כולל עמידה בדרישות סף, שחלק מהן הוא משך לימודים של כשנה, כולל התנסות מעשית, לצורך קבלת תעודה. אין ספק כי בתעשיית היופי נדרשים, מלבד הידע התאורטי, גם התנסות וכלים. נכון להיום אין החוק מחייב הכשרה מקצועית על מנת לפתוח עסק מסוג מכון יופי, שעל פניו נדרשת לכל הפחות ללימודי הבסיס של המקצוע.

 

95% מהלקוחות המגיעים לבניית ציפורניים הם נשים. טיפוח עצמי הוא ערך מוסף התורם לביטחון העצמי של האדם, והדבר בא לידי ביטוי בעוצמות ניכרות בקרב נשים. למעשה מדובר על זמן איכות היושב על תרבות שעות הפנאי של הלקוחה. על העובדת לשמש מעין "פסיכולוגית" ללקוחות, אוזן קשבת, מקום מפלט לכאורה מקשיי היום-יום. לא בכדי אומרים ספק בהלצה ספק ברצינות כי את החדשות העדכניות ביותר בעיר אפשר לשמוע במכון. בחו"ל, אגב, ההפך הגמור הוא הנכון. הייצוגיות, הדיסקרטיות והשקט חשובים מאוד ללקוחות, ועל פיהם תיבחן איכותו של המכון.

כיום, אצל חלק גדול מבעלות העסקים הפותחות עסק מסוג מכון יופי קיימות מספר אופציות עיקריות, ואלו הן:

  1. עבודה מהבית – לנשים הפועלות מהבית יש קהל לקוחות נאמן. מצד אחד, די נוח להסב חדר בבית לעבודה, אך מצד שני חלקן מתלונן על חוסר פרטיות בשעות מסוימות, בעיקר כשבני משפחה אחרים נמצאים בבית.
  2. דוכן בקניון / חנות עצמאית – ניתן למצוא גם דוכנים במרכזי קניות ובקניונים. עמדות אקספרס לפדיקור ולמניקור בעיקר מושכות נשים שקנו שמלה או חולצה חדשה, וכעת רוצות להתאים את הצבע של הציפורניים לבגד החדש.
  3. חדר או עמדה מושכרת בתוך עסק – אופציה נוספת היא לקבל חלק מעסק, כמו למשל מספרה או מכון יופי. לפתיחה של העסק בחלל משותף יתרונות רבים, אך יש לכך גם חסרונות. ראשית, מדובר על מכלול של שירותים במקום אחד, דבר המושך את הלקוחות ליהנות מקבלת כל השירותים תחת קורת גג אחת. מעבר לזה, לעסקים מתחומים דומים יש אפשרות לעשות שיתופי פעולה – כמו למשל במבצעים – וממילא מיזוג הלקוחות מביא לתנועה גבוהה יותר בעסק. עם זאת, כדאי לבחון בשבע עיניים ולשקול היטב מי יהיו השותפים או השותפות! מדובר על קשר צמוד, וצריך שישרור אמון הדדי מבוסס כדי שהשיתוף יניב את הפירות המקֻווים.

התחרות בשוק קיימת, והיא מורגשת היטב. קיים קושי אמיתי לצאת לחופשות מהחשש לאבד לקוחות. זהו חשש גורף של רוב בונות הציפורניים שתחקרנו. אך עם זה, זו הרי הזדמנות של ממש למתחילות לבנות קהל לקוחות חדש, וליצור קהל חדש באמצעות הכלי "מפה לאוזן". על כך בדיוק נהוג לומר מי שהיא טובה – תהיה לה עבודה.

 

עסק לבניית ציפורניים

היקף ההשקעה הכספית והספקים

לפני פתיחת עסק מסוג בניית ציפורניים, יש לבחון את גובה ההשקעה, ובהתאם לכך להתחיל לפעול. הדרך הזולה ביותר תהיה העבודה מהבית, כמובן בתנאי שאכן קיים חדר פנוי לכך. ההשקעה תסתכם בעלות של 15,000–30,000 שקלים בעבור ציוד ראשוני לפדיקור ולמניקור. תמיד יהיה אפשר לשדרג את היקף השירותים. הקושי העיקרי יהיה באיתור ובהבאה של הלקוחות הראשונות.

הוצאות הבסיס תהיינה דומות בהשכרה של חלק מתוך עסק, אלא שנוסף על עלות ההשקעה יש להביא בחשבון את שנת השכירות הראשונה. בדרך כלל עומדת הוצאה זו על 1,000–4,000 שקלים לחודש. הדבר תלוי כמובן הן באזור והן במיקום בתוך העסק (בחדר נפרד או בעמדת עבודה).

הבה נבחן את האופציה השנייה, של עצמאי בחנות, במטרה לעמוד בתקציב ולא לחרוג ממנו.

מודעות מובילות שעשויות לעניין אותך בתחום "פדיקור מניקור"

קליניקה מדהימה ומושקעת בפ"ת

חסוי

חסוי

המשתמש מעדיף להשאר בעילום שם

סוג עסקה

נדל"ן להשכרה

שנים

תאריך כניסה

25.4.2022

להשכרה מבעלי הנכס!!! קליניקה מכון יופי 42 מ"ר ( עסק ותיק 25 שנה) חניה פרטית " אורמדיקס"
מחיר למ"ר

95

מיקום

פתח תקווה

שטח

42 מ״ר

סוג עסקה

השכרה

צפו במודעה

השבוע

הצג מספר טלפון
שלח הודעה

דווח על שגיאה (מודעה מס' 18652)

להשכרה משרדי פרימיום במערב ראשלצ

איתי

איתי

יזם במונופולי, קהילת העסקים של

סוג עסקה

נדל"ן להשכרה

שנים

תאריך כניסה

24.11.2023

להשכרה משרדי פרימיום במערב ראשלצ, מתחם צרפתי מטרו מול הים, נוף פתוח לים, לצד מערב + דרום, קומה 7, קירות מסך זכוכית רצפה תקרה, גודל 105 מטרים, מחולק ל 6 חדרים פרטיים בגדלים שונים בינהם גם חדר ישיבות,
מחיר למ"ר

71

מיקום

ראשון לציון

שטח

105 מ״ר

סוג עסקה

השכרה

צפו במודעה

השבוע

הצג מספר טלפון
שלח הודעה

דווח על שגיאה (מודעה מס' 21149)

ההשקעה הראשונית תהיה כדלהלן:

  • השכרת נכס מסחרי – 2,500 שקלים עד 5,000 שקלים (כפול 12 חודשים) לעסק בגודל 15–35 מ"ר, בהתאם לאזור.
  • שיפוץ / תכנון / עיצוב פנים – כ-30,000 שקלים.
  • חובה  רישיון עסק לפדיקור מניקור – העסק טעון רישוי לפי פריט רישוי 1.4 א' לפי הצו. פתיחת תיר רישוי - אגרה על סה"כ 326 ש"ח. אין צורך באדריכל רישוי. מכיוון שאין צורך בהגשת תכניות ולצרף בקשה לעירייה.
  • רכישת ציוד – לעמדת עבודה אחת: אביזרים משלימים כגון: אמבט, עמדת שיוף + מנורה, מלאי ראשוני – 5,000 עד 8,000 שקלים. ריהוט חדש: ספת פדיקור – 8,000 שקלים, ספה ומיטה – 4,000 שקלים, 3 כיסאות – 2,000 שקלים, מצלמות + קופה + מטבחון – 3,000 שקלים.
  • שיווק ופרסום – 10,000 שקלים לשנה ראשונה לקידום ברשתות החברתיות.

סך כל הסכום להקמה ראשונית לשנה הראשונה לעסק מסוג פדיקור ומניקור: 97,000 שקלים.

 

היכן ניתן למצוא ספקים לבניית ציפורניים?

ספק?! רוצה לפרסם כאן

לוח העסקים מונופולי

מלווים בהצלחה עסקים לרישיון עסק

ייעוץ ראשוני חינם
קלוד. מומחים ברישוי עסקים

יכולת הרכישה של בעל העסק מתקיימת בדרכים הבאות:

  • ספקים המגיעים עד העסק ומספקים את הסחורה ואת הציוד הנדרש – אחת לשבוע בהתאם לנדרש, והתשלום מתבצע על בסיס של שוטף פלוס 30 (או פלוס 60).
  • רכישה מהמפיץ – חיסכון של 15% בקנייה ישירה מול המפיץ. הדבר כרוך בהגעה עד לבית.
  • מוצרים משלימים מתחום הטיפוח – מעצם העובדה שהלקוחה כבר הגיעה אלייך, ניתן להציע לה מוצרים משלימים לגוף או לשיער מספּק בעל מוצרים ממותגים שלא ניתן לרכוש בחנויות המקובלות.

הרווח הטמון במתן שירות לבניית ציפורניים הוא גבוה, ועומד על 85% מהתשלום לאחר הפחתת מס, מע"מ ועלויות של החומרים. כמו כן הבלאי לא גבוה.

שלבים בפתיחת העסק – מה נדרש?

נתחיל מבחירת המקום הטוב ביותר עבורך. אנו ממליצים שבקרבת העסק יהיו חנות בגדי נשים, מסעדה או בית קפה, ובכלל – תנועה רבה של אנשים. נוחות הגישה למקום חשובה אף היא, בראש ובראשונה חנייה זמינה בקרבת העסק. היכנסי לרגע לנעליה של הלקוחה כשאת מחפשת מקום לפתיחת העסק. היכן היית מחפשת למשל מישהי מומחית בבניית ציפורניים?

אם העסק בבית, רצוי שהוא יהיה כמה שיותר קרוב לכניסה, ואם אפשרי – מכניסה נפרדת. הכנסת העבודה לבית מזיקה ליחסים של בני המשפחה בינם לבין עצמם. ביתו של אדם הוא מבצרו, ולא תמיד הוא רוצה לחזור הביתה ולראות בו אנשים זרים, קל וחומר ביום שבו הוא או אחד מבני הבית אינו בקו הבריאות.

פתיחת העסק מול רשויות המס – על סמך תשובות הנשאלות במחקר, אצל רובן תיק המע"מ הוגדר "עוסק פטור" בשל מחזורים "נמוכים". הדבר מקובל בקרב אלו המנהלות את העסק מהבית או כחלק מעסק; אך עצמאית שיש לה חנות היא עוסק מורשה. יש לכך כמה יתרונות, כמו קיזוז ההוצאות השוטפות (בבית לדוגמה: חלק מהוצאות החשמל, המים, דמי שכירות, הארנונה – מוּכר, ומקבלים החזרים).

העבודה ברובה מתבצעת באמצעות קביעת פגישות דרך הטלפון. זוהי הדרך המסורתית של מענה טלפוני של בעלת העסק וקביעה ביומן לפי מועדים פנויים. בעידן המודרני שבו אנו חיים יש מערכות של ניהול לקוחות היכולות לעשות זאת עבורך. החיסרון של ניהול בדרכים הישנות הוא שאף אחת לא תעזוב את הלקוחה על מנת לקבוע תור ללקוחה אחרת, אם בטלפון ואם במחשב. אז איך עושים זאת? פשוט מאוד: באמצעות אפליקציה או מערכת ניהול CRM העובדת גם דרך הטלפון החכם. ניהול זמנים יעיל, זה קוד המשחק בעסק. תמיד אפשר להוציא זאת למוקד אנושי חיצוני שיעשה זאת עבורך, אך בשל העלויות הגבוהות והיעדר תקשורת אישית מול הלקוחות הדבר מומלץ פחות.

פתיחת עסק לפדיקור

להלן מספר טיפים להגדלת המחזור:

  • חשיפה לקהל ממוקד – ניתן למקד את השיווק ואת הפרסום של העסק על ידי פרסום בקבוצות ממוקדות לאימהות. ניתן גם למקד את הפרסום בגוגל ובפייסבוק על ידי צמצום (מין – "נשים") וסינון (בטווח הגיל).
  • "לפני ואחרי" – מכירה את זה שבתחום הרפואה והיופי מראים תמונה של "לפני" ו"אחרי"? אז זה עובד! יש לצלם את הצילומים באיכות גבוהה, ואז לשתף ברשתות החברתיות ובדף העסקי שפתחת.
  • הרחיבי אופקים – שלבי שירותים נוספים, עברי הכשרה של עיצוב גבות והציעי זאת ללקוחותייך. עברי הכשרה ל"לק ג'ל" והציעי שדרוג בתוספת תשלום. תתאמני בקישוטים מיוחדים והציעי ללקוחה ציפורן או שתיים ללקוחה ללא עלות.
  • קשר בין-אישי טוב! יש בנות שהדבר יבוא להן בטבעיות, ויש כאלה שיצטרכו לעבוד ממש קשה על מנת להשיג את זה. כך או כך, זה חשוב על מנת לרכוש קהל לקוחות נאמן אשר מבסס תזרים מזומנים קבוע.

רישוי עסקים: עסק טעון רישוי 1.4 א', מה שאומר שהעסק מחייב הגשה של בקשה לרישיון עסק. להלן מספר דגשים שכדאי לתת עליהם את הדעת:

  1. חלה החובה להגיש בקשה לרישיון עסק - החל מ-01.01.2022 בפריט רישוי 1.4א' - פדיקור מניקור לא יידרש עוד לצרף תרשים סביבה, מפה מצבית או תכנית עסק בעת הגשת בקשה לרישיון עסק ומכאן שאין צורך באדריכל רישוי.
  2. פתיחת עסק מסוג זה בבית מחייבת הגשת בקשה לשימוש חורג (בחלק מהרשויות בארץ).
  3. על הנכס (לא בעבודה מהבית) להיות תקין מבחינת חוק תכנון ובנייה וייעוד "מסחר".
  4. העסק נמצא בסיכון נמוך, ועל כן מיועד למסלול מזורז. השגת הרישיון – בתוך חודשיים.

 

רשימת הציוד הנדרש

  1. הבסיס לעסק: מכונת שיוף + שולחן לבניית ציפורניים ומניקור עם סטנד ללקים תלוי מובנה, כיסא מניקור נוח ללקוחות, מנורת עבודה מקצועית עם תאורת לד.
  2. לנוחות מרבית – מכונה לייבוש לק / מנורת UV לציפורניים, מחמם פרפין איכותי.
  3. הציוד הבסיסי לאבזור החנות: ספה לפדיקור, רגלית לפדיקור, עגלת פדיקור, כיסא נייד לפדיקור ללא משענת, ספת המתנה, כיסאות ושולחן יחיד למעשנות מחוץ לעסק (לדוגמה במרפסת).
  4. אמבטיות פלסטיק / כיור לעמדת פדיקור / כיור נייד לפדיקור.
  5. סטריליזטור נייד חשמלי אוטומטי – ציוד חובה בכל מכון.
  6. לעבודה השוטפת: פרפין (בריח), מגבות, צמר גפן, מסיר לק, מפריד אצבעות לאצבעות כף הרגל, משייף לרגליים / לידיים, לקים, ג'לים במגוון צבעים, אקריליק, אבני חן (סברובסקי בתשלום), מדבקות וכולי.

 

ציוד לבונה ציפורניים

לסיכום

מחד גיסא, כפי שניתן לומר על כל עסק, בעזרת עבודה רבה ומאומצת – הוא ישתלם! עסק מעין זה מתאים בעיקר לעבודה מהבית (למרות הדרישה של שימוש חורג בחלק מהרשויות בארץ), וכן לנשים הרוצות לעבוד בבקרים, כשבני המשפחה אינם בבית (אף על פי שזהו חיסרון מול הלקוחות). עסק כזה מתאים מאוד לנשים האוהבות לפטפט וליצור קשרים חברתיים, וחשוב לא פחות – הוא מפרנס בכבוד אדם אחד.

מאידך גיסא, ההשקעה הלא גבוהה יחסית, וכן ההכשרה הקצרה, יצרו רוויה בתחום, והתחרות הקשה מקשה על העוסקות בתחום לבנות קהל לקוחות.

בשורה התחתונה: העסק מתאים בעיקר לנשים, החזר ההשקעה מהיר והרווחיות גבוהה. יש לצבור ניסיון ומקצועיות ליצירת פרסום ומוניטין בסביבתך הקרובה, כדי שנשים יחזרו לצרוך את שירותייך אחת לשלושה או ארבעה שבועות. אם הגעת לכך, הרי שייצרת פה הכנסה קבועה.

האם המדריך הועיל לך?

(0 הצבעות, ממוצע 0 מתוך 5 כוכבים)

עוד כתבות בנושא

 

מצאתם טעות? מעוניינים להוסיף מהידע המקצועי שלכם? לחצו כאן!

 

 

לכל המדריכים >

 

 
1
תמונת המשתמש
טלי
מניקור פגיקיור
שלום,אני רוצה לברר אם יש תעודה בינלאומית פדיקור מניקור מחו''ל
10/05/2022
 
2
תמונת המשתמש
מלכה אלימלך
תשמע, נהנתי לקרוא את המדריך
עזרת לי מאוד בכל התהליך, כמובן שהעזר גם בשירותך, השארתי הודעה דרך האתר שלך אשמח שתלווה אותי בתהליך רישוי העסקים למכון יופי
28/03/2021
 
3
תמונת המשתמש
סוזן
מדריך לפתיחת עסק
מדריך מעולה תבורך עזרת לי מאד בהרבה שאילות שיש להן תשובות ממוקדות
29/11/2020
 
4
תמונת המשתמש
לילך
מדריך לפתיחת עסק
המדריך מעולה ובהחלט ממקד , תודה .
02/08/2020
 
5
תמונת המשתמש
שולמנית
אהבתי את הנתינה
תבורך, בהחלט מידע שיעזור לי בהקמת העסק.
17/02/2020
 
6
תמונת המשתמש
מוניקה כפר סבא
אהבתי
בהחלט מספק מידע ראשוני ומעבר
18/10/2018