גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים
לאחרונה קיבלתי הצעה דרך האינטרנט לקנות רשימת תפוצה אשר יכולה להגדיל משמעותית את היקף הלקוחות שלי.. אך אני מעריכה כי הרשימה זו רשימה של אנשים שמעולם לא שמעו אלי ואין לי את הסכמתם לדיוור, מה לעשות?
06.08.2018
1264
אנונימי אנונימי
 
 
 
3 תשובות
צבי צבי
אתה עלול לקבל תביעות
במידה ואתה שולח הודעות פרסומיות לאנשים שלא אישרו לך קבלת פרסומות, אתה עלול להיות חשוף לתביעות ספאם .
פיני פיני
המשך לתשובה
וזה שאין לך הסכמה לדיוור גם אינו בעיה, בהודעה הראשונה כותבים שיש אפשרות להסיר את עצמם מהתפוצה, מוסיפים את זה גם בקטן בכל הודעה.
פיני פיני
על רשימות תפוצה
זה שהאנשים העולם לא שמעו אלייך, אינו בעיה בכלל, כמישהו שמחובר לעשרות רשימות תפוצה, אני יכול להעיד שאם הכותר מענינת אני פותח את המייל, ואם הכתיבה מעולה אני קורא את ההמשך, והרבה פעמים זה מענין אותי ומרשים אותי.... הכל תלוי בכושר הכתיבה והמכירה שלך. כמובן שאפשר להשתמש עם שירותים של מומחים בתחום. השאלה גם האם תחום העסק שלך מיועד לכלל הלקוחות ומתאים לסוג שהרשימה פונה אליהם, נקודה נוספת וחשובה: צריך לבדור היטב אם הרשימה אכן טובה ומעודכנת והאם זה לא מגיע לספאם וכדומה, עצה שלי: לבנות רשימת תפוצה לבד, איך? פשוט מאד, כשמפרסמים, לא מפרסמים מיד על המכירה/השירות שמעניקים, אלא להירשם לרשימת תפוצה, כדי לקבל מידע על הנושא וכו בהצלחה!