שאלה פשוטה, תשובה מורכבת :)
נתחיל מהפשוט, יש לך פחות יכולת לזהות המרות מעיתונות מאשר באינטרנט האם זה אומר שאינטרנט יותר טוב, ממש לא בהכרח.
תלוי קהל יעד והאופיינים היחודיים לו.
באינטרנט תוכל לבחון יותר בקלות האם המודעה שלך ממירה לפעולה.
מצד שני אם הקהל שלך בעיתון, אז ככל הנראה יותר ישתלם לך להיות שם.
בשני המקרים חשוב להיות נוכח לאורך זמן.
במקרה של העיתונות תדבר עם עסקים אחרים שמפרסמים שם כדי לבחון את הכדאיות של העסקה.
מנהלת מאגר הזדמנויות ופתרונות לעסקים More Options . המאגר כולל בתוכו פתרונות בנושא פיתוח עסק, שיווק, מכירות, שיתופי פעולה, פתרונות פיננסים ומשפטיים ועוד. למעלה מ- 3000 פתרונות שונים www.mopt.co.il.
|
מומחה בתחום שיווק וקידום
|
|
לדף העסקי שלי במונופולי >>
|