גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים
אני בן 17, מפתח אתרי אינטרנט לעסקים ורציתי לדעת אם גישת התמכור שלי נכונה. שלום רב, גישת השיווק והתמכור שלי כרגע היא בעזרת "שיחה קרה" Cold Call)לאחר שהתייעצתי עם יזמים אחרים בחו"ל, אך זה מרגיש כי שיטה זו פחות עובדת בארץ, אך יש סיכוי שאני טועה ואני פשוט לא עושה זאת נכון. לאחרונה התחלתי לפנות לבעלי עסקים באינסטגרם, מה שבינתיים מרגיש שהולך יותר טוב מאשר השיטה הקודמת. עשיתי כבר לכמה עסקים אחרים אתרי אינטרנט והצלחתי להגדיל להם את המכירות בהצלחה, ואני באמת מאמין ב100% בכלי שאני מוכר ללקוחות שלי, אך זה מרגיש כאילו אינני מקבל מספיק לידים כרגע. אשמח לקבל טיפים מאלו מכם שמבינים בשיווק ומכירות יותר ממני מה כדאי לעשות, האם להמשיך באותה הדרך שלי וללמוד עוד על איך למכור את השירותים שלי ללקוחות? או האם יש משהו אחר שכדאי לי לנסות בנוסף? תודה!
18.10.2021
160
ארז ארז
 
 
 
1 תשובות
מאיר מאיר
גיוון
1 גם וורדפרס וגם וויקס תנסה 2 קידום בשיטת חמשושלייקס ראוי לבחון גם. 3 קרא קצת מאמרי שיווק , חפש את מאיר פלג באתר JOKOPOST