גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים
דיברתי עם משווק באינטרנט שהסביר לי את הנושא של משפך מכירות וכיצד להפוך את הגולש שמגיע לאתר שלי ללקוח שמוכן לשלם תמורת המוצר. האם יש פה מישהו שיכול להרחיב על הנושא?
16.12.2018
428
יגאל יגאל
 
 
 
1 תשובות
רות זיו רות זיו
בוא נדבר פשוט
מומחה
שלום יגאל, המונח משפך מכירות - הוא מושג שבעצם מסביר את התהליך שעובר הלקוח עד לרכישה. באופן מוזר אך הגיוני להחריד, ממש לא יספיק ללקוח שלך לשמוע שאתה עושה את זה, כי יכול להיות שהוא עסוק ויכול להיות שזה דווקא יעניין אותו אבל הוא צריך קודם להאמין בך. והתהליך שהוא צריך לעבור עד לרכישה, זה בעצם סוג של האכלה בכפית עד שהוא מבין דווקא את הערך היחודי שלך על פני האחרים ולמה עכשיו. לכן בעצם התשובה השיווקית לא קיימת דווקא בקידום בגוגל, אלא בלקוח שלך- מה התהליך שהוא צריך עד לרכישה ממך. איך הוא נחשף אליך, מה הוא צריך בשביל לזהות אותך, מה יגרום לו לשמור אותך בתודעה, איך הוא מזהה שאתה הפתרון שלו, איך הוא מבין את הבידול שלך ביחס לאחרים ואז למשא ומתן ורכישה. זה תהליך שהוא בעצם מערכת יחסים סמויה או גלויה עם הלקוח עוד לפני הרכישה. שב לבדוק מה הלקוח שלך צריך במערכת היחסים המקדימה ואז תבחר את הכלים השיווקים לכך. בהצלחה!

מנהלת מאגר הזדמנויות ופתרונות לעסקים More Options . המאגר כולל בתוכו פתרונות בנושא פיתוח עסק, שיווק, מכירות, שיתופי פעולה, פתרונות פיננסים ומשפטיים ועוד. למעלה מ- 3000 פתרונות שונים. www.mopt.co.il

מומחה בתחום שיווק וקידום לדף העסקי שלי במונופולי >>