גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים
פתחתי עסק חדש של סוכנות נסיעות מאוד נישתי עם יעדים אטרקטיביים באיסלנד ובקריביים, אין לי זמן להתעסק עם פרסום ושיווק העסק, וכבר הבעל מקצוע השני ששכרתי את שירותיו לניהול דף הפייסבוק פשוט גובה עבור ניהול הדף ומשתמש בכספי למימון מודעות, האם זו ההתנהלות שלה אני אמור לצפות?
10.07.2018
362
ברוך שלום ברוך שלום
 
 
 
2 תשובות
Gil Gil
תשובה
התשובה לשאלתך מורכבת מהמון שאלות נוספות : 1. מה תקציב הקידום שלך ומה החלק שהולך לטובת בעל המקצוע מתוך הסכום הנ״ל 2. המטרה בפרסום זה הוא לקבל לידים ואז נשאלת השאלה מהי כמות הלידים שאתה מקבל , מה עלותם ואיכותם . אשמח לעזור עוד ברגע שאקבל תשובות יותר מפורטות בעניין .
רות זיו רות זיו
לשאלתך.
מומחה
הי ברוך, מקווה שהבנתי את שאלתך, אתה משלם לבעל מקצוע דמי ניהול + מימון מודעות לפייסבוק? אם זו שאלתך, אז בהחלט כן, זה הנכון יותר ומאפשר לך גם לשלוט על התקציב שאתה מוציא. ומה שחשוב כאן זה שאתה תהיה המנהל של מנהל המודעות שלך ושל העמוד העסקי כדי שתוכל לראות את הפעולות הנדרשות. התשובה שלי היא כמתמחה במידענות עסקית - אני מכירה את מרחב פתרונות הקידום העסקי ואיך הם עובדים. אם תרצה לשאול מקדמי פייסבוק את שאלתך זו כדי לקבל מגוון תשובות מאנשי מקצוע בשטח, תוכל לעשות זאת בקבוצה כמו מקצועני פרסום בפייסבוק.

מנהלת מאגר הזדמנויות ופתרונות לעסקים More Options . המאגר כולל בתוכו פתרונות בנושא פיתוח עסק, שיווק, מכירות, שיתופי פעולה, פתרונות פיננסים ומשפטיים ועוד. למעלה מ- 3000 פתרונות שונים. www.mopt.co.il

מומחה בתחום שיווק וקידום לדף העסקי שלי במונופולי >>