גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים
שלום רב. כיצר ניתן ליצור שותפות עם מפעלי מזון ע''מ להבטיח ייצור, שיווק ומכירת מוצרי מזון שהומצאו ע'י מבלי להסתכן בגניבת הרעיונות על ידם.
22.03.2020
405
לוי יצחק לוי יצחק
 
 
 
2 תשובות
עורך דין דרור הראל עורך דין דרור הראל
הסכם ייצור מותג פרטי
מומחה
שלום, יש להכין הסכם ייצור מותג פרטי אשר עוסק בבלעדיות הפיתוח, הייצור והשיווק של המוצרים שאתה תזמין מהמפעל. אתה מוזמן לפנות אלי בטלפון 08-6384080 ואשמח לייעץ לך בעניין.

מתמחה בתחומי המשפט המסחרי ובדיני תאגידים, טיפול משפטי מגוון ביזמים פרטיים ובעסקים, הכנת חוזים, גיוס השקעות לעסקים, הסכמי השקעה, בדיקות נאותות משפטיות, ניהול מו”מ וליווי עסקאות מכירה ורכישה של עסקים www.harel-law.com

מומחה בתחום חוזים לדף העסקי שלי במונופולי >>
מומו מומו
עסקים=סיכון ,בגדול ניתן לעשות חוזה אבל זה מורכב
בגדול עושים הסכם כל שהוא עם בעל מפעל שיחפוץ בכך . קח בחשבון שאתה תמיד נתון לטוב ליבו של בעל המפעל והוא לא חייב לך כלום (גם עם חוזה עבודה/הסכם -תמיד יש דרך לעקוף או לבטל את זה ) שנית, אף אחד לא רץ לחתום על שום מסמך או להתחייב אלא אם כן זה ממש אבל ממש שווה לו,או שאין לו ברירה . תנסה דרך פחות מחייבת וזורמת לממש את חזונך. בהצלחה