גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים
באילו מקרים ניתן לבטל חוזה?
30.11.2018
392
אנונימי אנונימי
 
 
 
2 תשובות
מומו מומו
תמיד אפשר לבטל חוזה ,השאלה היא
על מה התחייבת במקרה של ביטול חוזה מצדך? וכמובן שזה עניין של עורך דין . כל נושא לגופו . ותלוי במלא פרטים קטנים . במקרה של ביטול חוזה שלא בצדק תהיה חשוף לתביעות מהצד השני כפי שהתחייבת בחוזה .תקרא את הסעיף בחוזה של במקרה של הפרה או ביטול חוזה....
אנונימי אנונימי
חשוב לציין כי ביטול חוזה היא סוגיה משפטית
לכן, בטרם החלטה על ביטול חוזה, אנו ממליצים להתייעץ עם עורך דין המתמחה בדיני החוזים ומשפט. בין העקרונות החשובים בדיני החוזים נקבע כי חוזים יש לקיים, לכן ביטול חוזה הוא החריג מהכלל. על אף המידע,ישנם מקרים בהם אין דרך אחרת אלא לבטל את החוזה שנחתם בין הצדדים (אפילו אם הייתה הסכמה). בין הדברים שניתן להפיל חוזה הם: 1. טעות אשר הצד שביצע אותה, לא היה חותם על החוזה לולא היה מודע לקיומה, יידרש להוכיח שהצד השני (או היה עליו לדעת) ידע על מקור הטעות ולא דיווח. 2. הטעיה - כאשר אחד מן הצדדים להסכם מטעה את הצד השני באמצעות הסתרת פרטים קריטיים לעסקה. *לא מדובר על הטעייה בתום לב. 3.עושק - כאשר אחד הצדדים ניצל הצד השני בשימוש מצוקה, זה יכול לנבוע מחולשתו הגופנית או השכלית ובמיוחד כאשר ניתן להוכיח חוסר ניסיון ותנאי החוזה גרועים במידה רגילה. 4. כפייה - כאשר צד אחד כופה על הצד השני את ההתקשרות ביניהם, באמצעות הפעלת כוח או באיומים.