מה זו בעצם חנות פופ-אפ?

{{commentsList.length}}
התראות במייל
{{msg}}

פופ-אפ היא חנויות זמניות שניתן להקים בזמן קצר ובהתראה קצרה, בייעוד מסחרי ריק או אף בעסק פעיל המעוניין לתת לאחר לפעול במקום תמורת תשלום שידוע ונקבע מראש..

 
למה לחכות? פרסם עוד היום ותתחיל להרוויח מהנכס שלך!

ההגדרה לשירותי פופ-אפ היא חנויות קופצות זמניות שניתן להקים בזמן קצר ובהתראה קצרה בכל גודל נתון, בייעוד מסחרי ריק או אף בעסק פעיל המעוניין לתת לאחר לפעול במקום תמורת תשלום שנקבע מראש.

שכירות לטווח קצר היא שירות חדש המאפשר לבעלי העסקים להציע את העסק במלואו או בחלקו. המונח ידוע גם בתור "עסק בתוך עסק".

המונח פופ-אפ בא לתת מענה אמתי לצורך בבדיקה של מוצר חדש כלפי השוק ללא כל ההתניות והביורוקרטיה הקשה בישראל. המונח "פופ" מדגיש את הזמניות, את הקפיצה הארעית. ניתן לשכור מקום על בסיס יומי, שבועי או חודשי, ועל בסיס אותו סקר שוק ניתן להחליט אם המקום או המוצר יכולים לעבוד עבורנו מבלי להשקיע מאות אלפי שקלים בנכס.

מדוע זה טוב לעסקים?

אופן החשיבה, שינויי מגמות ועליית המחירים בשוק גורמים לנו כיזמים צעירים או מתחילים לחשוב היטב לפני השקעה גבוהה במיזם או במוצר חדשני שאינם קיימים בשוק. לא פעם חשבת שהמזל הוא קריטי לעסקים, ושהמפתח להצלחה הוא להיות בזמן הנכון ובמקום הנכון. אז עכשיו זה קיים. אתה יכול לבחור את הזמן הרצוי ואת המיקום הנוח לך ביותר מתוך המאגר הקיים של העסקים.

השירות מאפשר לך גמישות קיצונית בבחירות הכלליות עבור המותג שלך. פופ-אפ מאפשר לשני הצדדים להיות מרוצים.

מדוע ה"פופ-אפ" טוב למותג שלי? להלן הסיבות העיקריות:

  1. בחינה וחשיפה למותג
    המותג שלך התנהל עד כה באינטרנט או בראשך. המעבר לחלל שבו ניתן להציג את המותג יאפשר לך לבחון מה הקהל החדש אוהב יותר, עד כמה הוא מעריך את המוצר ואת סיפור שמאחוריו ולשמוע דעות באופן אישי. תהיה לך אף אפשרות לחלק דפי משוב בזמן הקצר ולקבל תגובות אמתיות, ובאמצעות זאת תוכל לשפר בסבב הבא.
  2. יחסי ציבור
    המוצר שלך חדש, קיים סיכוי יותר מסביר שהרבה לא שמעו עליך. אם אתה מופיע לזמן קצר, קל לעניין אנשים להגיע בזמן קצוב. עודד לקוחות לשתף ולהפיץ את הבשורה. אתרי הרכילויות והעיתונות ישמחו להגיע ולבקר בהתראה קצרה, בייחוד לדבר חדש ומעניין.
  3. שינויים בהרגלי הצריכה
    פופ-אפ הוא מהפכה של ממש. היום אתה שם ומחר כבר לא! בכך אתה מגביל את הזמן של האנשים לבקר בעסק שלך. הנהירה לעסק תהיה ממוקדת וגבוהה יותר.
  4. הזדמנות עסקית
    עסקים ריקים ואף כושלים אינם חסרים בשוק. המהלך מאפשר לעסקים ולבעלי נכסים ריקים להשכיר את המקום לתקופה קצרה עד שיימצא האדם הקבוע שישכור את הנכס לטווח ארוך. הפתרון הוא זמני ורווחי לשני הצדדים.
  5. כלי רווחי לטווח קצר
    בפתיחת עסק לזמן קצר כל המשאבים מושקעים בשיווק ובפרסום נקודתיים למיקום ספציפי בזמן שנוח לך. זהו כלי נהדר להיפטר מסטוק של סחורה, באמצעות שליטה על הבחירות. לדוגמא, נתח השוק שאתה רוצה לבחון בעזרת בחירת מיקום פנוי ברחבי הארץ.
  6. לבעל עסקים
    עסקים רבים, בעיקר הוותיקים, מכירים היטב את התקופות בשנה שבהן העסק מוריד הילוך. הם יכולים להציע את שטח העסק שלהם לשכירות ולקבל את התמורה הכספית שאתה תקבע. זאת ועוד. הפלטפורמה נותנת מענה אמתי לאיתור ולהתקשרות של בעלי עסקים שונים מכל התחומים להקמת עסק מהר ובזול.
  7. תוכן איכותי
    השתמש בפופ-אפ לייצור תוכן משמעותי למותג שלך. השתמש בתצלומים של אירוע הפופ-אפ לסקירות ולהמלצות באינטרנט, ובכך תמשוך אליך קהל חדש.
  8. ניסוי וטעייה
    חושב לפתוח מקום חדש על בסיס שכירות ארוכת טווח? התנסה בשכירות קצרה כדי להבין אם המותג שלך מתאים וכדי לבחון כיצד הקהל מגיב. כלי זה יאפשר לך לבחון מיקומים שונים וכדאיות עסקית.
בעל נכס? רוצה להרוויח יותר מהנכס שלך?
אל תחכה!

 

לשאר הכתבות >