מיתוג - לבלוט מעל לכולם

{{commentsList.length}}
התראות במייל
{{msg}}

ברגע שסגרת חנות פופ-אפ, הדבר הופך לפתע אמתי ומוחשי מאוד. יש לך חנות העומדת להיפתח. מה עכשיו? ראשית, צריך להחליט מהי המטרה שלשמה החלטת לפתוח את חנות

 
למה לחכות? פרסם עוד היום ותתחיל להרוויח מהנכס שלך!

"יצירתיות מגיעה מקונפליקט בין רעיונות" (ורסאצ'ה).

ברגע שסגרת חנות פופ-אפ, הדבר הופך לפתע אמתי ומוחשי מאוד. יש לך חנות העומדת להיפתח. הצבת תאריך היעד, הדד ליין, גורמת לזה לקרות. כעת צריך להתמקד בדרך המיטבית להפוך את הרעיונות למציאות.

רוצה שנספר לך איך מתחילים?

חשוב מאוד לזכור! העיצוב של החנות שלך הוא מרכיב מרכזי ביכולת החנות למשוך אליה מבקרים ולעורר תשומת לב מהרחוב ועד המעבר דרך דלת הכניסה.

למה ההקדמה?

ראשית, צריך להחליט מהי המטרה שלשמה החלטת לפתוח את חנות הפופ-אפ. האם כדי להעלות את המכירות? לעורר חשיפה? לעורר חוויה אצל הלקוח?

צמצום האפשרויות ומיקוד במטרה יהפוך את התהליך לאפקטיבי הרבה יותר, וכך גם ניתן יהיה לוודא שתפתח בזמן ובתקציב שקבעת מראש.

ומה הסיפור שלך?

הרבה תלוי ועומד על שאלת המיקוד של החנות שלך ועל הדרך שבה אתה משלב את הסיפור שלך. אם החנות שלך מתמקדת בהעלאת אחוזי המכירות, רצוי שהפוקוס שלך יהיה על בחירת המוצרים הנכונים שאתה רוצה שיימכרו. לעומת זאת, אם אתה רוצה להעלות את רמת החשיפה של החנות שלך, הפוקוס העיקרי שלך צריך להיות על רמת המעורבות שאתה מעורר בלקוחות שלך. חשוב על המסר העיקרי שאתה רוצה להעביר באמצעות החנות שלך. איך אנשים אמורים להרגיש כאשר הם נכנסים לחנות? איזו אינטראקציה אתה רוצה שהם יחוו? מה אתה רוצים שהם ייקחו מכך?

הדרך להצלחה מתחילה מחוץ לחנות

כניסה מרשימה וחלון ראווה מהפנט יגרמו לחנות שלכם לבלוט על רקע שאר החנויות ברחוב.

השילוט

חשוב ביותר שהשילוט מחוץ לחנות שלך יבלוט. אתה צריך ליידע אנשים שהעסק שלך פתוח וללכוד את תשומת הלב שלהם. הסתכל על מה שקורה ברחוב, מחוץ לחנות שלך, וחשוב על דרכים לניצול השטח שם. אם תצליח לנהל שם פעילות כלשהי, הדבר עשוי להיות אפקטיבי מאוד במשיכת הלקוחות פנימה.

חלון הראווה

זהו המקום ליצור את הבידול של החנות שלך מבחינה חזותית, ולהעביר באופן המיטבי את המסר של החנות. עליך להיות ברור מצד אחד, ומן העבר האחר להיות יצירתי במסר שאתה רוצה להעביר.

השתמש במגוון שכבות וגיוונים בחלון הראווה. משוך ולכוד את תשומת הלב של אנשים ממקומות שונים ברחוב. נסה להעמיד דברים בשורות, לדוגמה ערמת ספרים על מדפים או על הרצפה בחלון הראווה, בובות יושבות או עומדות, פעילות חיה וחפצים זזים.

שימוש בחלון המפריד בין התצוגה בחלון הראווה לחלל הפנימי עושה לפעמים את ההבדל בין התצוגה הרגילה של החנות הפנימית לבין הבלגן שמאחוריה. נסה לתלות את הבגדים בצורה מקורית וייחודית, ולא בצורה הרגילה והבנאלית. אין לך זמן!

אל תשכח לבדוק את התאורה בחלון הראווה שלך, ואם אין כזו בנמצא – אתה בהחלט יכול לארגן לעצמך תאורה עומדת. קליפסים של תאורה בחלקים העומדים יהיו יצירתיים.

צור בחנות שלך חוויה שהלקוחות שלך יזכרו עוד זמן רב לאחר סגירת החנות.

מיתוג

שלב את צבעי המיתוג והפונטים בעיצוב החנות. חשוב על הנגיעות השונות היכולות להיות רלוונטיות להם, כגון טקסטים על החולצות, הפליירים או השילוט. אם תדאג לכך שהם יודפסו בצורה מקצועית, או שאתה דואג לעשות אותם בכתב יד בעצמכם, זו דרך מהירה ויעילה לבטא אמירה על המותג שלך ועליך.

תצוגה

חשוֹב מה אתה עומד להציג בחנות, ואיך יִצרו הלקוחות שלך אינטגרציה עם המוצר שלך. האם הם יוכלו לרכוש ישירות מהחנות? האם תכוון אותם לרכישה אונליין? רכז פריטים דומים במקום אחד כדי שללקוחות שלך יהיה נוח לשוטט בחנות ולמצוא את מה שם מחפשים.
שקול את התנועה שתהיה ללקוחות בתוך החנות, והשאר להם מרחב תנועה. אנשים יצטופפו למשל סביב מוצר שיש לו ביקוש גבוה, לכן ודא שהוא מוצג במקום שקל להגיע אליו.

תאורה

ודא שכל התאורה עובדת כפי שצריך. שים לב לאזורים שאותם אתה מעוניין להדגיש במיוחד באמצעות התאורה. אולי תחליט שאתה רוצה להוסיף או להחליף גופי תאורה אחרים. אם אכן כך, ודא תמיד שאתה נעזר בחשמלאי מוסמך. מנורות העומדות על הרצפה, מנורות שולחן, קליפסים של ספוטים – כל אלה יכולים לשמש אותך כדי להוסיף לתצוגה אור תרתי משמע ולתרום לאווירה בחנות.

צור עלילה וספר את הסיפור בדרך שלך!

אין זה משנה אם המותג שלך הוא בתחילת המסע שלו או שהוא כבר מבוסס, החנות שלך תמיד צריכה לספר את הסיפור שלך. החלט איך אתה רוצה להעביר את המסר שלך, ליצור קשר עם הלקוחות שלך, ליצור מגע בלתי אמצעי, ולמכור את הרעיון שלך בדרך האופטימלית והאולטימטיבית.
חשוב איך אתה רוצה שהקהל יגיב לחנות שלך. אתה רוצים ליצור אזור שבו יוכלו להבין על מה המותג שלך מדבר. הלקוחות צריכים להבין זאת מהרגע שהם נכנסים פנימה. חשוב על סגנון החיים ועל התחביבים של קהל המטרה שלך, והכנס משהו מהחיים שלהם ומהאהבות שלהם לחנות שלך.
צפה והתבונן כיצד האנשים מגיבים לחנות שלך ושנה את העיצוב בהתאם, בפרט אם יש בעיות כלשהן הצצות לפתע. חשיבה ותכנון נכונים, עם מקום לזרימה ולשינויים של העיצוב בהמשך הדרך, יכולים בהחלט להעלות רמת החוויה של הלקוחות ואת סיכויי המכירה.
זכור כי גם אם החנות שלך היא זמנית, אתה רוצה שהזיכרונות שהיא יוצרת יהיו לטווח ארוך. הענק ללקוחות שלך חוויה כזו שהם לא ישכחו עוד זמן רב לאחר שתעזוב.

בסס וחזק את המותג שלך

שאל את עצמך את השאלות הבאות, וכך תעזור לעצמך לבסס את סיפור המותג שלך: על אילו עקרונות המיתוג שלי מבוסס? מה נותן לו השראה? מיהו קהל הלקוחות האמור ליהנות ממנו? מה מעורר בהם השראה? איזה סגנון חיים הם מנהלים? כשיש סיפור מאחורי המותג, הדבר מקל על החנות לקום לתחייה וליצור רלוונטיות בצד חוויה בלתי נשכחת.

בעל נכס? רוצה להרוויח יותר מהנכס שלך?
אל תחכה!

 

לשאר הכתבות >