מציאת המקום המושלם לחנות הפופ אפ

{{commentsList.length}}
התראות במייל
{{msg}}

כדי לאתר את הנכס המושלם והמיטבי עבורך לחנות הפופ-אפ שלך, עליך לשאול את השאלות הנכונות על מנת לאתר את הנכס המושלם עבורך, נעלה כאן מספר שאלות, ואתה מוזמן להיעזר

 
למה לחכות? פרסם עוד היום ותתחיל להרוויח מהנכס שלך!

הדרך למציאת מקום מושלם למותג שלך אינה רחוקה! החיבור בין החלל המתאים לעיתוי הנכון למותג שלך יוצר הרמוניה מושלמת, וברגעים כאלו דברים טובים קורים. אנו קוראים להם פופ-אפס, ובמילים אחרות: שכירות לטווח קצר.
כדי לאתר את הנכס המושלם והמיטבי עבורך, עליך לערוך סקר שווקים ולשאול את השאלות הנכונות המתאימות לך.

נעלה כאן מספר שאלות, ואתה מוזמן לענות לעצמך לאילו מהן אתה הכי מתחבר:

  • האם אתה מעוניין ליצור באז אזורי סמוך למתחרים שלך?
  • מה אתה מחפש יותר, תנועה או חניה?
  • לתצוגת המותג שלך – מה עדיף? חלון ראווה או חלל גדול?
  • נכס סמוך לאזור מגורים או באזור מסחרי?

מיקום

שאלה טריוויאלית: האם אתה מכיר את האזור שבו נמצא העסק? לדעתנו, הדרך הטובה ביותר לחקור נכס היא ללכת ולבקר בו. תוכל להתרשם מהאווירה במקום, מהריחות, מהתנועה ומסוג האוכלוסייה.
מתעצל להגיע למקום? דרכים אחרות הן באמצעות האינטרנט: גוגל מפות.

מפה לאוזן

על פי רוב המקומיים מכירים היטב את אזור מגוריהם, והם גם יודעים לעשות את הסינון הנחוץ לכם על פי התחושות שהם מקבלים מהאזור. אשר על כן יש להתייעץ עם מקומי, אך חשוב לתאר היטב מראש את רצונכם ואת מטרתך בעניין, שאלמלא כן לא תהיה ההמלצה יעילה.

מרכזי ערים

ככל שתתקרב למרכז הארץ, סביר שכך גם תגבר רמת העניין במוצר החדשני שלך. אלא שגם דמי השכירות יעלו בהתאם. הכול יחסי בחיים, ולא בכדי המותגים היקרים ביותר במדינה נמצאים בכיכר המדינה בתל אביב. צילום המותג שלך עם המותגים סביבו יוכל לעשות עבורך רק טוב.

מצאת את המקום המושלם שלך. מה עכשיו?

מיתוג

מתג את החנות לאווירה שאתה רוצה ליצור. זכור שהכול זמני, ולכן אין חובה להשתמש בחומרים יקרים לקישוט החנות. הם לא אמורים להחזיק מעמד לאורך זמן, הוסף מוזיקה לאווירה, כיבוד, הזמן אורחים מכובדים, צור עניין ברשתות החברתיות על ידי פרסום המיקום בצורה זולה יחסית וגרום לחלום לקרות. תשאף גבוה – תגיע גבוה.

מטרה

כדי לשרת את המטרה נאמנה, עליך לראות כל העת לנגד עיניך את היעדים שלשמם שכרת את הפופ-אפ. מה בעצם ביקשת להשיג? להגדיל את החשיפה למותג שלך? להגדיל את המכירות? יחסי ציבור? כתבה בעיתון? בדיקת שוק? השקה?

מקומות הומי אדם, לדוגמה, הם דרך מושלמת להגדלת המכירות. אפילו שכירות יומית בדוכן הממוקם במרכז קניות המארח מופעים בימים קבועים (שניתן לדעת אותם מראש) יכולה להיות לך לעזר ולשרת את המותג.

השקעה

המותג שלך יקר ללבך. השקעת בו זמן יקר, לעתים על חשבון חייך הפרטיים. זהו הרגע שבו הוא יכול לפרוץ. השקע את מרב המאמצים, ובמידת הצורך בקש עזרה מחברים או מקרובי משפחה. אל תזלזל בתמורה שתוכל להפיק מהתרומה שלהם. הבא בחשבון שהם יעשו זאת באהבה. הרי גם הם רוצים בהצלחתך. השקע נכון וחכם. אנחנו נעניק לך את החיבורים המתאימים השאר עליכם.

זכור! המיקום שלך הוא אמנם סטטי, אך עם זאת התנועה סביבו משתנה לאורך היום. הבוקר מאופיין בסוג אוכלוסייה מסוים, בצהריים אנשים יוצאים לאכול, ובערב הם מבלים. כעסק זמני יש לך היכולת להתאים את המותג לשעות השונות של היום. עשה זאת, ותרוויח יותר.

בעל נכס? רוצה להרוויח יותר מהנכס שלך?
אל תחכה!

 

לשאר הכתבות >