איזה ציוד אני צריך לחנות הפופ-אפ?

{{commentsList.length}}
התראות במייל
{{msg}}

רוב הציוד נדרש להיות קל לפירוק ולהרכבה, את רוב הדברים תעשה לבד, השתדלו להימנע מציוד הדורש כלים מורכבים להרכבה ולהקמה, חשוב לא לפגוע בעסק הקיים. זכרו שאתם

 
למה לחכות? פרסם עוד היום ותתחיל להרוויח מהנכס שלך!

האופציה של שכירת חנות פופ-אפ אמורה להיות צעד מחושב היטב. לעתים שטח החנות, בהתאם לתקציב כמובן, עלול להיות קטן יחסית. זהו השטח שעליכם לנצל ב-100%. הדבר החשוב ביותר – כאשר אתם עוזבים, אתם נדרשים לא להשאיר עקבות לקיום חנות הפופ-אפ. הפופ-אפ – כשמו הוא: מציץ ונעלם, ואם תרצו: בא והולך.

תחילה נראה האתגר בלתי אפשרי, אך ככל שהעניין מחושב ושקול יותר, המשימה הופכת לפשוטה ובת ביצוע. טרם הזמנת הציוד יש לבצע תכנית מדידה לעסק ולשקול היטב את הרכישות של הציוד וסטנד התצוגה למותג החלומי שלכם.

רוב הציוד נדרש להיות קל לפירוק ולהרכבה, לאור העובדה שאת רוב הדברים תעשה בעצמך ולכל היותר בעזרת חברים ובני משפחה. דוגמה טובה לציוד המשמש "חנויות זמניות" הוא ציוד מתקפל המגיע בחלקים ליעדו, כלומר שולחן מתקפל או דלפק מפורק. נוסף על כך, חשבו על חלופה למדפים, כגון מדפי מתכת צרים מתקפלים, מתלה בגדים נייד וכולי. הדבר אומר שנדרשת גמישות בציוד שלנו, קרי להפעיל את הראש ולצאת מהקופסה.

השתדלו להימנע מציוד הדורש כלים מורכבים להרכבה ולהקמה, והשתדלו לא לפגוע בעסק הקיים. זכרו שאתם שם באופן זמני לחלוטין, ולאחר מכן ימשיך העסק שלכם לפעול.

המונח מודולריות מתאים בהחלט למונח pop-up. ככל שאתה בונה ומתכנן היטב את העסק הזמני שלך, כך גדלה היכולת שלך להתאים את עצמך במהירות וביעילות לקהל היעד. נושא מהירות ההרכבה והפירוק חיוני לעיצוב העסק וליעילותו.

ציוד לחנות פופ-אפ

מבלי לפגוע בנוחות, על הציוד להיות חזק ועמיד לפירוק והרכבה חוזרים ונשנים. השתמש במוצרים ממתכת ומעץ. השילוב יוצר אווירה מודרנית, ויכול לשמש אתכם להמשך הדרך. הקלות שבניקוי ובאריזה של חומרים אלו אף היא חשובה. זכרו לעשות הכול במסגרת היכולת שלכם ומבלי לפגוע בהשקת המותג.

שטח האחסון צריך להיות גדול ונוח, ייתכן שהמהלך נועד לייצר הכנסות נוספות, וכדי לייצר הכנסות נדרש למכור והרבה.

במקרים מסוימים הקהל הישראלי אוהב לראות שפע בחנות והרבה אנשים. השילוב של שניהם, היוצר אפקט של עומס, גורם לאדם המביט מהצד להאמין שהמוצר שאתם מוכרים שווה ועומד להיגמר, ושעליו למהר ולרכוש אותו לפני שייגמר.

האתגר קיים, כפי שאתם ודאי מבינים, אבל ההרגשה לחוות חוויה חד-פעמית בעלת פוטנציאל גבוה שווה את ההשקעה. היציאה למרחב האורבני טובה לכם ותהיה טובה יותר למותג.

בעל נכס? רוצה להרוויח יותר מהנכס שלך?
אל תחכה!

 

לשאר הכתבות >