אז מהו יזם אינטרנט?

 

 

העולם החדש התגלה פעמיים: פעם אחת על ידי קולומבוס ב-1492,  ובפעם השנייה בשנת 2000 על ידי שימוש במרשתת במחשב האישי. בעבר הייתה הגלישה במרשתת די מורכבת, והצריכה את חיבור הראוטר לטלפון הביתי. זוכרים את הצליל המצחיק שנלווה לו? רבים מהצעירים שיקראו את המאמר לא ממש יבינו למה הכוונה. רשת האינטרנט חשפה לעינינו מאגר עצום של מידע זמין בכל רגע ובכל מקום. השימוש באינטרנט הוא דבר בסיסי לכל אחד ולכל בית כיום. בעצם, כל העולם חווה מהפך במעבר מ-OFFLINE ל-ONLINE. מעבר זה טומן בחובו חיסכון משמעותי ביותר בזמן ובמשאבים. במספר פעולות פשוטות שאינן פוגעות בחיי היום-יום ואינן גוזלות זמן אפשר לחבוק עולם ומלואו. בעבר דרשו פעולות מעין אלו פינוי של מספר שעות ביום, אם לא ימים שלמים. לדוגמה, פתיחת חשבון בנק. כל הסרבול של לסור לסניף הבנק, לחתום על כל דף ודף ולהפסיד שעות יקרות – מתייתר. כיום אין צורך להגיע לסניף ולעמוד בתור כדי לפתוח חשבון. ניתן לבצע זאת בתוך דקות, מכל מקום בעולם ומכל טלפון חכם.

אדם מתחיל לחיות כשהוא חי מחוץ לעצמו.

אלברט איינשטיין
 

אז איך הפכו יזמים ליזמי אינטרנט? אז זהו, שזה לא באמת קרה. עידן האינטרנט יצר מקצועות חדשים שלא היו קיימים כלל לפני כן, אף לא בדמיון. לא הרבה שנים חלפו מאז. ומי בכלל היו אלה, מיני חברות לבניית אתרים, ללא האינטרנט? התשובה ידועה וברורה – כלום ושום דבר. המקצועות הללו נוצרו מתוך ביקוש של החברה העסקית. יזמי האינטרנט הם אותם עסקים, וייתכן שגם סטרטאפיסטים, המנסים את מזלם בעולם החדש שאנחנו מכירים, בהתמודדות עם שפת מערכת שלמעשה אינה קיימת בעולם האמיתי. אותם יזמים מנסים להקל עלינו בהתמודדות עם הפעולות הפשוטות ביותר שלנו, בדברים שהם לכאורה די ברורים, פשוטים וקלים. בעבר הלא רחוק פרסום של מודעה על משרה או על רכב היה בשבועון המקומי או ביום שישי בעיתונים בעלי התפוצה הארצית. כבר בבוקר היו רוב המודעות לא אקטואליות. כיום, חיפוש של משרה, של רכב, של עסקים למכירה של כל דבר אחר, אפילו המופרך ביותר – הוא קל מתמיד ואינו דורש הרבה זמן או אנרגיה מהאדם המחפש. רק כמה הבהרות בסיסיות, ומכאן השאר הוא היסטוריה.

כל יזם – ותחום העיסוק שלו.

כמו שיש יזמים שרוכשים קרקעות וסוחרים בהן, כך גם יש יזם אינטרנט הרוכש נכסים אינטרנטיים. כל אחד יודע מה טוב בעבורו, וכיצד ניתן להרוויח מזה כסף, והרבה! השאלה היא מתי יגיע היום שבו יפסיקו הבריות להיפגש בבתי קפה ויעשו זאת באמצעות אפליקציה ייעודית. מתי יפסיקו אנשים להיפגש בפאבים על מנת להכיר בן או בת זוג? ושמא ייתכן שזה כבר קרה? נכון לשנת 2018, הכול קורה כאן ועכשיו. עסקים כמו תיקון צלחות לוויין הם היסטוריה. עסקים כמו תיקון מכשירי חשמל ישרדו עוד קצת, ובית קפה אינטרנט הוא כבר כל כך לא רלוונטי, כי הרי לכולם יש אינטרנט בכף היד.

זה הזמן לחשב מסלול מחדש ולנסות לשער מהו הדבר הבא שכולם ידברו עליו. ועד שזה יקרה, ייתכן שגם זה כבר יהיה נחלת העבר. התחילו לבנות את עתידכם באמצעים החדשים העומדים לרשותכם, אחרת כל ההשקעה הכספית עלולה לרדת לטמיון.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  אתר אינטרנט יד שניה  אתרי אינטרנט פעילים למכירה  אתרים למכירה  בעלי עסק  בעלי עסקים  הזדמנויות עסקיות  הזדמנות לרווחים  השקעה בעסק  השקעות  יזמים חדשים  מיזם  מציאת שותף  שותפים לעסק  שותפים עסקיים  תכנית עסקית 

 

 
1
תמונת המשתמש
איקבנה
יזם אינטרנט = הסמוראי של העידן הדיגיטלי
בימינו כבר אין סמוראים אבל הצאצאים של אותם לוחמים דגולים מחרפים את נפשם בכיבוש פינות חדשות במרחב הקיברנטי.
28/10/2020
 
2
תמונת המשתמש
אמיר
האינטרנט משנה את הכל
נראה לי שסיפורי היה היה ואלף לילה ולילה שאספר לנכדים יהיו שפעם שלחנו דואר נייר עם בול ומעטפה, שלא לדבר על התגובה שלהם כשהם ישמעו את הסיפור על כך שאנשים בילו שעות בהבאת מיני מוצרים ממרכזי הקניות במקום שרובוט יבצע הזמנה בכל פעם שמוצר אוזל בבית.
07/09/2018