גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים
שלום לחברי הפורום ותודה מראש על כל עצה ועזרה אני מעוניין לפתוח חנות לממכר בשר ועופות קפואים בלבד ואני מעוניין לדעת מה נדרש ממני לשם כך כולל הכל אישורים וכו' וכו' לבדוק כדאיות השקעה ואני מדגיש לא אטליז אני לא מדבר על בשר טרי שדורש הרבה אישורים. וכן ללא טחינה במקום, נטו בשר קפוא שמגיע ישירות מהיבואן לחנות ולצרכן תודה מראש.
17.05.2020
994
אבי אבי
 
 
 
3 תשובות
רישיון עסק למרכול
מומחה
שלום אבי, מה שאתה מתאר זה רישיון עסק למרכול, מבחינה דרישות יש לתכנן מחסן בשטח של 20% משטח המכירה, בפריט רישוי הזה תוכל למכור גם מוצרים יבשים כגון: ירקות ופירות, דגנים, לחמים וכו... כמובן שהכל חייב להגיע סגור עם רישיון יצרן. מוזמן לפנות למשרדנו לקבלת ייעוץ - בהצלחה!
יזם אינטרנטי, ה.אדריכלות בכיר - ובעלים של משרד אדריכלות ועיצוב פנים - קלוד אדריכלים המומחים בליווי עסקים בדגש בתחום המזון בהוצאת רישיון עסק, בין שירותי המשרד: שימוש חורג לעסקים, היתרי בנייה ועיצוב פנים לעסקי המזון.
מומחה בתחום מקימים עסק לדף העסקי שלי במונופולי >>
זה לא רווחי בעיני ולא הגיוני
מומחה
זה לא רווחי בעיני ולא הגיוני לפתוח חנות שמוכרת רק בשר קפוא , כי איך אפשר לדבר על איכות ובידול בצורה כזו ? בכל מקרה אין לנו בעיה לתת פגישת ייעוץ ראשונה בחינם ,תגיע לאתר שלנו smartplate.biz שלח לנו הודעה בווצאפ ונקבע בכיף לגופו של עניין , אני ממליץ על זיון קוגן מהחברה לרישוי עסקים על מנת להוציא רישיון עסק ותוכנית אדריכלית עבור כך ואני שוב מדגיש , יש לייצר טווח מחירים בעסק בשר , ממחיר סביר לבשר קפוא ועוף קפוא למחיר יקר לבשר איכותי , הרווח נמצא בטרי ולא בקפואים. ואתה לטעמי צריך למכור גם וגם , רוצה למכור רק קפוא ? אתה חייב להיות ב prime location ולעשות מאות פעולות קופה ביום . ערב טוב, ניצן smartplate

ניצן בנט Smart-plate.com

מומחה בתחום מקימים עסק לדף העסקי שלי במונופולי >>
משה הרשקו משה הרשקו
רישוי לחנות בשר
מומחה
לחנות שמוכרת מוצר ארוז קפוא בלבד נדרש רישוי בסיסי יחסית . אבל חובה לבדוק מול משרד הבריאות המקומי אנחנו יודעים לבצע עבורך בדיקה זו . ההתמחות שלנו היא הקמה וניהול של עסקי מזון ולכן אנו ממליצים לך, לפני שאתה יוצא לדרך לבצע איתנו בדיקת כדאיות לבחון את הסיכויים מול הסיכונים שבהקמת עסק כזה לפרטים נוספים מוזמן לבקר באתר שלנו: 4ward.co.il מזומן גם ליצור איתנו קשר טלפונית: 0772518158

משה הרשקו | יועץ עסקי בכיר, מנכ"ל חברת הייעוץ FORWARD מוזמנים לבקר באתר שלנו

מומחה בתחום מקימים עסק לדף העסקי שלי במונופולי >>