גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים
בני ועוד שני משקיעים רוצים לפתוח מתחם של קירות טיפוס, בעיר בה אין עסק כזה. לפי התכנית העסקית יש צפי אופטימי ופסימי, כשבתרחיש הפסימי כל ההשקעה יורדת לטמיון. ושאלתי מה הכדאיות והסיכונים בפתיחת עסק בתקופה זו? והאם מגיפת הקורונה יכולה להוות פקטור בעניין. לבני כמעט ואין הון עצמי והוא חושב לקחת חלק מההשקעה מהלוואות. תודה.
27.02.2020
867
סיגלית סיגלית
 
 
 
2 תשובות
מומו מומו
ממש לא מתאים ,במיוחד עכשיו במצב הקורונה
נראה שלא עשית שיעורי בית בכלל , מדובר על עסק בתחום הפנאי. לא חיוני , אני אישית לא הייתי משקיע בעסק כזה גם אם היה לי את הכסף , סיכונים המון כדאיות 5% זה היחס , ועוד עכשיו עם הקורונה שכולם בהסגר .בקיצור לא להתקרב . ולא בהכרח שמה שאי,זה מה צריך , יש עסקים שאין כי לא צריך אותם .גם בדימונה אין חייט אז תלך להיות חייט אולי זה יתפוס ויהיה להיט .
המלצה שלי
מומחה
היי סיגלית , אני ממליץ בחום רב שלפחות שליש מההשקעה יהיה מהון עצמי, אחרת הריבית הופכת להיות לא הגיונית צריך לוודא שההשקעה חוזרת תוך שנתיים עד חמש שנים ולכן התוכנית העסקית אפילו האופטימית צריכה לענות על איך מחזירים את ההשקעה בפרקי הזמן האלו חמש שנים לעסק של כחמש מיליון שקל השקעה ושנתיים לעסק של עד מיליון שקל השקעה הפואנטה היא בעיקר כמות עסקאות וממוצע לעסקה חודשי ושנתי והמפתח היא שכירות שאסור לה לעבור 20% מהמחזור הצפוי לא כולל מעמ על עלות כוח האדם אסור לעבור יותר מ 30% לא כולל מעמ, שבתוך זה צריך לחשב גם 12% עלויות מעסיקלעניין הקורונה בעיני אין שום קשר זו מגפה עולמית שאם תשפיע זה יקרה בכל העולם, ובכל מקרה באחוזים ההיסטריה מוגזמת ומשפעת מתים בכל העולם כל שנה הרבה יותר אנשים.עיקר המומחיות שלנו היא עסקי מזון אבל אנחנו מומחים לעסקים קטנים, הוא מוזמן לשלוח לי מייל ואשלח לו דוח רווח והפסד בחינם שהוא יוכל לשחק בו כאמור התוכנית העסקית צריכה להתמקד בהחזר ההשקעה ואיך מחזירים אותה תוך שנתיים במקרה שלכם, בשל עלות ההקמה שאני מנחש שאינה כמה מיליונים אלא כמה מאות אלפי שקלים אם תרצו כמובן שאתם מוזמנים גם לתאם פגישת היכרות איתי ועם השותפה שלי לביצוע תוכנית עסקית אמיתית משותפת אקסל ולא גודל השוק בישראל אלא הבנה של מה זה הקמת עסק קטן וכמה העיסוק המקומי חשוב, ותמחור נכון של שימוש בקיר טיפוס פלוס מוצרים נלווים משלימים שמעלים את הממוצע לעסקה עלות תוכנית עסקית אצלנו היא 11 אלף שח פלוס מעמ  שוב אני מדגיש וממליץ בחום לגייס לפחות שליש מהון עצמי ולהסביר לעצמכם או לבד או איתנו איך מחזירים את ההשקעה תוך שנתיים בלבד, שיווקית ותפעולית. המון בהצלחה לבן שלך! וערב נעים ניצן בנט smartplate.biz

ניצן בנט Smart-plate.com

מומחה בתחום מקימים עסק לדף העסקי שלי במונופולי >>