שותף לחנות הפופ-אפ. והתחלקו בהוצאות

{{commentsList.length}}
התראות במייל
{{msg}}

שיתופי פעולה הם כלי חזק בתחום העסקים. מדובר על הוצאה כבדה יחסית, אז למה לא לאתר שותף למהלך, הרי לך חמש סיבות עיקריות לכך ששיתוף בחנויות הוא דבר מבורך

 
למה לחכות? פרסם עוד היום ותתחיל להרוויח מהנכס שלך!

שיתופי פעולה הם כלי חזק בתחום העסקים. שיתוף בשטחי מסחר עם אנשים נוספים קיים כבר זמן מה בשוק, והתחום הולך ומתעצם. אנו עדים לשיתופי פעולה של רשתות קפה עם חנויות ספרים מוּכרות, וכן לשיתוף בחלון הראווה של מעצבי בגדים ומעצבי תכשיטים ואביזרים נלווים.

הרעיון פשוט: ככל שיהיו יותר שיתופי פעולה עם עוד מעצבים על מתלה הבגדים הרחב – כך טוב יותר, בבחינת "תפסת מרובה – תפסת".

היתרונות

אם אתה זקוק לשכנוע נוסף, הרי לך חמש סיבות עיקריות לכך ששיתוף בחנויות הוא דבר מבורך:

  • נגישות לחנויות בלוקיישנים מדהימים
    חשוב על כך! דוכן קטן במקום מסחרי מפורסם ושוקק השווה המון. ההשתתפות בשכר הדירה של החנות עם מעצבים או עם בעלי עסקים אחרים יכולה לכווץ את העלויות ולהפוך לוקיישן שהוא פרימיום לנגיש יותר עבורך.
  • היכולת לבחון את השוק
    בעלויות נמוכות, ובעקבות זאת גם בסיכונים נמוכים, חלוקת החנות עם שותפים יכולה להיות הדרך הטובה ביותר לבחון את השוק. כך תוכל לבדוק באילו מקומות המותג שלך פורח טוב יותר, ואֵילו מוצרים נמכרים טוב יותר.
  • להעלות את כמות החשיפה
    חנות מבוססת במקום טוב המאפשרת לך לשכור דוכן בשטח שלה חושפת אותך לקהל נאמן ובעל נכונות מראש לבדיקת המוצרים שלך.
  • ליצור חוויות חדשות
    שיתוף פעולה יכול לעורר רעיונות חדשים. נסה להכיר את המותגים שעמם אתה חולק את השטח, וראה אם תוכלו ליצור יחדיו משהו יוצא דופן.
  • להתחלק בהוצאות
    כמו שתוכלו להתחלק בהוצאות תוכלו להתחלק גם במשאבים – בקשרים, במכונות התפעול ואפילו בהבאת הקפה בבוקר.

 

מצא את הלוקיישן הנכון

מהם שלושת הדברים החשובים ביותר בעסק שלך? לוקיישן, לוקיישן ולוקיישן לחנות פופ-אפ.

אמנם כבר שמעת זאת אין-ספור פעמים בעבר, אך המיקום הוא לא באמת מה שעשוי לבנות או להרוס חנויות.

כך תעשה זאת נכון:

  1. איכות ולא כמות
    שותפים רבים המחפשים לשכור חנות טועים בכך שהם מאמינים שחנות באזור שיש בה עוברי אורח רבים היא המקום האידאלי. נכון, אמנם זהו יתרון, אך לא יתרון מספיק דיו כדי לקבוע אם החנות תצליח שם או לא. איכותם של העוברים ושבים, לא הכמות שלהם, היא-היא הקובעת
  2. הכר את אנשי קהל היעד שלך
    היכן הם מתגוררים? היכן הם מסתובבים? היכן הם נוהגים לערוך את קניותיהם? התשובות לשאלות הללו יתנו לך תמונה כללית טובה מאוד באשר למקומות המועדפים למיקום המותג שלך. ודא שאתה יודע כמה עוברי אורח יש באזור החנות בכל יום בשבוע ולאורך כל שעות היום.
  3. הכר את המתחרים שלך
    עוד דרך פשוטה לצמצום אפשרויות המיקום היא להתבונן במתחרים שלך. לרוב תמצא שהם כבר עשו את עבודת כיתות הרגליים ובדקו את המיקומים הטובים ביותר, ואף הרגילו את הקהל הפוטנציאלי שלך להגיע אליהם לקנות, בעיקר אם מדובר בחנויות גדולות ומוּכרות.

מצא את החנות המושלמת

לאחר שהחלטת וצמצמת את האפשרויות למיקום אחד עד שלושה, עליך לחפש כעת באותם מקומות את החנות הנכונה.

ראשית, חפש חנויות לשכירות לטווח קצר שהמוצרים שלך מחמיאים להן ולהפך – שישלימו אלה את אלה. באופן אידאלי אתה ומתחריך צריכים להשלים זה את זה, לא להילחם על תשומת הלב של הקונים.

נוסף על כך, כדאי מאוד שתסתדר עם בעלי החנויות. באופן אידאלי הם יציגו גם את המותג שלך, לכן ודא שאתם מדברים באותה שפה ושאתם חולקים אותם ערכים.

ועם כל זאת, אל תחשוש להציג את המוצרים שלך גם אם הם שונים לגמרי ממה ששותפך מציג. לרוב, שיתופי פעולה בלתי צפויים הם אלו היוצרים בסופו של דבר את השילובים המעניינים ביותר, אלו היוצרים באז תקשורתי.

בעל נכס? רוצה להרוויח יותר מהנכס שלך?
אל תחכה!

 

לשאר הכתבות >