גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים
היי ישלי עסק לאימוני כושר לנשים מזה 5.5 שנים עקב הקורונה והסגרים החלטתי לעזוב את ההעסק הקטן שהיה לי ואת חוזה השכירות ולעבוד בהתאם למגבלת הסגרים והננחיות מבית לבית וגם כי מציתי את המקום בו הייתי . כרגע אני רוצה להשקיע בסטודיו קצת יותר גדול ולהתפתח בתחום האם הצעד הזה במיוחד בתקופה כזאת כדאי לי לעשות? או שלא ? אני מרגישה מצד אחד שאם אני לא אקח סטודיו גדול וימשיך את האימונים שלי ואתן מענה ללקוחות שעדיין נשארו איתי אני יפסיד את הרוב ... מצד שני מפחדת לקחת ריזיקה כי כאילו אני הולכת אל הלא נודע בגלל חוסר הוודאות ... אשמח לייעוץ .
17.02.2021
658
נטלי נטלי
 
 
 
2 תשובות
ניצן בנט ניצן בנט
ROI בזמן סביר
מומחה
את מוזמנת להגיע למשרד לפגישות יעוץ בחינם , אנחנו למען הקארמה הטובה מספקים ייעוץ חינם לכל עסק שאינו בתחום המזון (ליבת העיסוק שלנו ) מוזמנת ליצור איתי קשר ב smartplate@smartplate.biz ולתאם, עקרונית אגיד שהתכנות עסקית שנעשה איתך צריכה לעמוד במבחן הסבירות , תוך כמה זמן הרווחים הצבורים של מהלך כזה יחזירו את ההשקעה = ROI בזמן סביר . וגם מה יהיה צפי המכירות והממוצע לעסקה לפי סוגי מנויים שונים , שתצדיק את השכירות באחוז נכון מתוך צפי מחזור עתידי ( יש לזה בהחלט תקן נכון ולא נכון )

ניצן בנט Smart-plate.com

מומחה בתחום מקימים עסק לדף העסקי שלי במונופולי >>
יניב יניב
משהו שעזר לי
הייתי במקום דומה ומאוד עזר לי ממליץ לך מאוד לקרוא את הספר סודות השיווק של ביב ספר מדהים ומלמד שנותן מלא עזרה לעסקים קטנים ובינונים.