גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים
היי שמי לירון ואני כבר הרבה זמן חושבת להקים עסק קטן של אסאי(סוג של מאכל) באזור שאני גרה בו אני מרגישה שיש לגמרי את הביקוש אבל הבעיה שאני לא יודעת כיצד להתחיל מכל הבחינה הביורוקרטית אשמח אם מישהו יוכל לכון אותי או להפנות אותי לאתר/מישהו שכן
13.12.2020
734
Liron Liron
 
 
 
3 תשובות
ניצן בנט ניצן בנט
השלבים הנדרשים על מנת לייצר עסק מצליח
מומחה
היי לך, זו לגמרי המומחיות שלנו ואת מוזמנת לפנות דרך האתר ולהשאיר מספר טלפון או בווצאפ או בצור קשר עם סוג הפניה והצורך smartplate.biz לגופו של עניין להלן השלבים הנדרשים על מנת לייצר עסק מצליח ללא כיבוי שריפות ישראלי 1. התכנות עסקית פשוטה באקסל על מנת לדעת תוך כמה זמן ההשקעה יכולה לחזןר, התןכנית מורכבת מעלות הקמה כולל יועצים ובינוי אפשרי של הלבשת מקום קטן והשמשת ריצפה תקרה וקבלת אישורים מהרשויות, רווחים מצטברים לכל השנתיים הראשונות לקיום העסק וכתוצאה מזה החזר השקעה, הרווחים הם אחרי משכורת שלך ( הרבה מאוד עצמאים קטנים עושים את הטעות שלא לחשב את המשכורת שלהם בתוך רווח והפסד ואז לא מבינים למה העסק בהפסדים או לא מרוויח, עסק אמיתי חייב להיות עם 10% רווח ומעלה אחרי משכורת בעלים) 2. תוכנית שיווקית לשנה הראשונה עם החובה להוציא 5% על שיווק ופרסום ממחזור עתידי, זו ביצה ותרנגולת וגם זה חלק מחישוב ההוצאות במאזנים החודשיים לפני חישוב הרווח. 3.תכנון המהות של העסק, הבידול שלו, במה הוא שונה מאחרים ולא רק שהוא בריא, אלא איך הוא מגניב וגם איזה סיפור אישי של הבעלים הוא מספר ביחס לחיבור שלו לעסק 4. בחירת מיקום, מיקום נכון ומרכזי על מטר רבוע קטן מאפשר לחסוך בחלק מהוצאות הפרסום , ובכלל עסק נישתי חייב להיות במקום מרכזי ( בול כמו הלקוחות שלנו ברטון קרפרי) כי ממילא קשה לחנך שוק ולכן זה צריך להיות במיקום שאחוז קטן מהשוק אכן יפנה למקום.

ניצן בנט Smart-plate.com

מומחה בתחום מקימים עסק לדף העסקי שלי במונופולי >>
מתחילים מפה :-)
מומחה
כל מה שקשור להקמת העסק בשלבים הבירוקרטיים מבחינת הרישוי והתכנון, ההיתכנות של איתור הנכס, את מוזמנת לפנות למשרדי קלוד אדריכלות. תחילה יש לאתר מקום שמתאים לתקנות משרד הבריאות, גודל המקום, סוג המטבח, סוג ההכנות הנדרשות - נצטרך להבין אותם ועל פי המידע להתקדם...
יזם אינטרנטי, ה.אדריכלות בכיר - ובעלים של משרד אדריכלות ועיצוב פנים - קלוד אדריכלים המומחים בליווי עסקים בדגש בתחום המזון בהוצאת רישיון עסק, בין שירותי המשרד: שימוש חורג לעסקים, היתרי בנייה ועיצוב פנים לעסקי המזון.
מומחה בתחום מקימים עסק לדף העסקי שלי במונופולי >>
ברה בקליק ברה בקליק
פתיחת עוסק פטור, בקליק.
https://www.hevrabclick.co.il/welcome/freedeal