גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים
אחד מתוך עשרה עסקים נסגרים בשנה השלישית? עם יחס כזה מדוע עדיין נפתחים עסקים בישראל?
03.08.2018
736
אנונימי אנונימי
 
 
 
2 תשובות
תיווך נדלן אורבני תיווך נדלן אורבני
כל אחד מנסה
נכון, המצב הוא כזה. במרבית המקרים פותחים עסקים ללא ידע וניסיון. בהרבה עסקים נראה על פניו שאין צורך בניסיון מוקדם וזו הטעות העיקרית. ברוב המקרים זה לא קורה למקצוענים עם ניסיון רב- כל אחד בתחומו.
פיני פיני
בעית הבעיות
אכן, זה נושא כאוב ובעייתי, כיזם ובעל עסקים, שחמש, כן חמש העסקים הראשונים שלי נסגרו, אנסה לענות לך בקצרה על השאלה: רוב האנשים שפותחים עסק, בפרט העסק הראשון, בדרך כלל מרחפים גבוה, הם חולמים ומדמיינים, ובטוחים בעצמם שהם מאלה שיצליחו, ואלה שלא מאמינים בעצמם אכן הם אלה השכירים שלא מעיזים לפתוח עסק, אם אתה בנאדם שקול, ובכל זאת רוצה לפתוח עסק, אך חושש מהסטסיטיקה, וחושש שתהיה מאלה שנסגרו, אגיד לך את דעתי: אלה שפעלו נכון, ונכון זה אומר, ערכו את כל הסקר שוק ושיעורי הבית, התייעצו עם כל האנשים שמבינים בתחום, ערכו תוכנית מסודרת, והכי חשוב תוכנית כלכלית לכל ההוצאות פלוס הוצאות שלא חשבו, וראו שהם מצליחים לעמוד בנטל הכלכלי בכל מצב בתקופה הראשונה, כמו כן אלה שלא ריחפו, ולא עשו לעצמם הנחות, ולא האמינו יותר מדי בעצמם ובחלומות שלהם, ופעלו לפי הכללים כמו שמתפרסם פה הרבה במונופולי, אלה ברובם מצליחים, מנסיון,