גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים
מעוניין לרכוש דירה להשקעה בחו"ל, באיזה מן המדינות אשלם מיסוי גם בארץ וגם בחו"ל, או שבכולם? לי אין דירה בארץ בבעלותי.. או שזה לא משנה??
31.12.2019
571
שחר שחר
 
 
 
2 תשובות
מומו מומו
צריך לבדוק במדינה שאתה רוצה להשקיע
האם יש לאותה מדינה אמנת מס עם ישראל , ואז צריך לעשות תאומי מס בשביל שלא תשלם מס פעמיים גם פה וגם שם .
עמית והגר דרור עמית והגר דרור
מיסים על נדלן בחו״ל משלמים גם בחו״ל וגם בארץ
מומחה
כל השקעה, נדלנית או אחרת מחייבת תשלום מיסים בגין רווחים ממנה. אזרח ישראלי שמשקיע בנדל״ן בחו״ל יחוייב בתשלום מס על רווחיו במדינה בה הוא משקיע ובמדינת ישראל. בחלק גדול ממדינות העולם, בטח במדינות המערביות ישנן אמנות מס בין המדינות לבין ישראל כדי למנוע מצב של כפל מס ובמקומות האלה, על אף העובדה, שמשלמים מס בשתי המדינות, אמנות המס מגבילות את גובה התשלום כאילו שולם במדינה אחת. לדוגמא, אם השקענו בנדלן בגרמניה ומימשנו (מכרנו) את הנכסים שלנו ומס רווחי הון בגרמניה הוא 28% שאותם נשלם קודם כל בגרמניה ומס רווחי הון בישראל הוא 25%, אז לא נצטרך להוסיף תשלום מס בישראל על זה ששילמנו בגרמניה. דוגמא אחרת, אם המס בגרמניה הוא 25% מהרווחים ובישראל מס רווחי הון ומס יסף (יש כזה מס....) הם ביחד 28%, אז המשקיע ישלם 25% בגרמניה ו-3% מס בישראל. הערה - אין באמור משום יעוץ מס ואנחנו לא רואי חשבון. בדברים הנ״ל רק המחשה של מנגנון תשלום מס גם בחו״ל וגם בישראל. בברכה עמית והגר

הסיפור שלנו היה דומה למאות אלפי שכירים שרודפים אחרי הזנב ובקושי מצליחים להרים את הראש מעל המים. השכלתי "לצאת מהקופסה", ולפרוש מ"מירוץ העכברים" של החיים המודרניים אחרי שקיבלתי החלטה מושכלת. רוצים להצטרף אלינו? היכנסו אלינו לאתר אנחנו פה לשירותכם.

מומחה בתחום נדל''ן בחו''ל לדף העסקי שלי במונופולי >>