גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים
פותח מספרה חדשה, למי יש להודיע על פתיחת העסק?
20.05.2018
2377
אנונימי אנונימי
 
 
 
4 תשובות
רוני שגיב רוני שגיב
פתיחת מספרה
הי! בגדול כל פתיחת עסק מחייבת לפתוח תיק במס הכנסה, בביטוח לאומי ובמע״מ, וכאמור לדווח להם על הכנסות והוצאות של העסק בהתאם. אני אישית ממליץ לך לא להסתבך עם הבירוקרטיה באופן עצמאי, ולפנות לרואה חשבון שיוכל לעשות בעבורך את הדיווח. נוסף על כך, מספרה חדשה ודאי זקוקה לציוד וריהוט מותאם, וכאן אני מרשה לעצמי להמליץ קצת מהניסיון שלי בתחום על מקום מצוין בו תוכל לקנות ריהוט ומוצרים למספרות במחיר מצוין. amigross.co.il
מעמ - מס הכנסה - ביטוח לאומי ועוד דבר חשוב...
מומחה
האם ידעת כי עסקים רבים הינם עסקים טעוני רישוי עסק עפ צו רישוי עסקים, עסק מסוג מספרה טעון רישוי עסקים לפי פריט רישוי 1.4 ב מה שבעצם מחייב אותך לפתוח תיק רישוי ברשות המקומית לה אתה שייך.. חלק מתהליך הרישוי דורש מהנכס לעמוד בחוק תכנון ובנייה ולוודא כי התבע המקומית תואמת למהות העסק.
יזם אינטרנטי, ה.אדריכלות בכיר - ובעלים של משרד אדריכלות ועיצוב פנים - קלוד אדריכלים המומחים בליווי עסקים בדגש בתחום המזון בהוצאת רישיון עסק, בין שירותי המשרד: שימוש חורג לעסקים, היתרי בנייה ועיצוב פנים לעסקי המזון.
מומחה בתחום מיסוי עסקים לדף העסקי שלי במונופולי >>
יזם בנשמה יזם בנשמה
לרואה חשבון!!
אלה אם אתה מתכוון להיות (ולהישאר) עוסק פטור - אז אתה פטור ממעמ
אל הנכס רם אל הנכס רם
לרשויות כמובן
לעיריה = רישוי עסקים מס הכנסה = פתיחת עוסק מורשה מעמ = פתיחת תיק לניכוי הוצאות לחברים ומשפחה שיגיעו אליך כקליינטים ושישלחו גם לקוחות