תיווך לעסקים: מלאכת החיבורים
נחיצות השימוש בשירותי תיווך לעסקים וקווים לדמותו של הברוקר העסקי האידאלי
תיווך לעסקים דרך מונופולי: הדרך המהירה והנכונה ביותר לביצוע עסקה
כאשר בעל עסק מגיע להחלטה שהוא מעוניין להוציא את העסק שברשותו למכירה, עומדות בפניו 2 אופציות: הראשונה, לנהל את כל התהליך לבד, החל משלב האיפיון והפרסום וכלה בהערכת שווי וניהול המשא ומתן; השנייה, ליצור קשר עם מתווך עסקים, שינהל עבורו את כל התהליך מקצה לקצה;
מכירת עסק היא מיומנות – תיווך עסקים
לעתים בעלי עסקים נוטים לחשוב שכל מה שצריך זה להעלות מודעה על העסק באתר רלוונטי, לדוגמא, המודעה תיחשף לעיניים רלוונטיות ומשם יקרה למה ה-Match המיוחל.
אז הבסיס נכון: כדי להגיע לחשיפה הגדולה ביותר, צריך להעלות את המודעה באתרים בהן תנועת הגולשים, ובעיקר תנועת הגולשים הרלוונטיים, היא הגבוהה ביותר.
אבל העלאת המודעה היא ראשיתו ואף חלקו הקל של התהליך. מעבר לכך, אופן ניסוח וכתיבת המודעה היא תורה בפני עצמה, וכדי לייצר פניות ובעיקר פניות איכותיות וטובות, נדרשת מחשבה מעמיקה ורבה.
תיווך עסקים - מרגע הפנייה ועד שהעסק נמכר
נניח שפרסמנו לבד והתחלנו להגיע פניות. האם אנחנו כיזמים ואנשי עסקים, פנויים עכשיו לבצע את הליך סינון הלקוחות?
מדובר בתהליך שיכול להיות סיזיפי ומייגע, פניות רבות שבחלקן הגדול עשויות להיות כלל לא רלוונטיות, וגוזלות המון זמן ואנרגיה, שבמרבית המקרים שוות לאנשי עסקים לא מעט כסף.
אם כבר צלחנו את שלב הסינונים, כאן כבר נכנסים לתמונה פקטורים רבים נוספים: הליך הכנת העסק למכירה, הערכת שווי נכונה, ניהול מו״מ למקסום התנאים שלנו בעסקה וכו׳. לכל התהליך הזה נדרשת מיומנות והרבה מאוד ניסיון, כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.
אתר מונופולי מציג: לוח מודעות העסקים הגדול בארץ, לצד התיווך העסקי המקצועי ביותר
את כל ״נקודות הכשל״ המתוארות לעיל, זיהינו במהלך השנים, עד שיצרנו את הנוסחא המושלמת: לוחות המודעות הגדולים בארץ, שמייצרים את תנועת הגולשים הגדולה והאיכותית ביותר, עם ההשלמה האולטימטיבית בדמות תיווך עסקים ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר.
אנחנו במונופולי מבצעים הליך תיווך עסקים כולל מקצה לקצה, החל משלב העלאת המודעות באתר לאחר ביצוע איפיון מעמיק של העסק, כולל ניתוח הדוחות הכספיים.
מהפרסום אנחנו עוברים לשלב ״הכנת העסק למכירה״, שמקל מאוד על המו״מ ומבהיר לקונה מה הוא קונה בדיוק ומה הסטאטוס של העסק, תפעולית ופיננסית. במסגרת התהליך אנחנו מבצעים הליך הערכת שווי, אבל לא ״על הנייר״, אלא השווי השוק באמת יהיה מוכן לשלם! כגוף שמלווה מאות עסקים בשנה בתהליכי קנייה ומכירה, אי אפשר לתאר את כמות העסקאות שנפלו על הערכת שווי לא נכונה או לא מבוססת איתה הגיע המוכר, מודעות שפורסמו וכלל לא קיבלנו פניות, אך לאחר הערכת שווי מקצועית נמכרו בתוך 3 חודשים.
לבסוף, אחרי שהכנו את כל התשתית הראויה והמדוייקת ביותר, אנחנו מביאים לשולחן את הקונים; אנחנו מחזיקים במאגרי קונים/מוכרים הגדול בישראל ומקבלים עשרות פניות של קונים או מוכרים ברמה יומית, מה שמקל עלינו לייצר התעניינות גדולה והיקף עסקאות גדול.
שאלות ותשובות :
- למה לפרסם מודעה לא מספיק בשביל למכור עסק ? כי צריך קודם לנתח את העסק, השווי שלו להגדיר קהלי יעד ואז לנסח טקסט מתאים וזאת חלק מהעבודה והיתרונות בעבודה עם מתווך עסקי
- חשיבות של הערכת שווי נכונה ? כגוף שמלווה מאות עסקים בשנה בתהליכי קנייה ומכירה אי אפשר לתאר את כמות העסקאות שנפלו על הערכת שווי לא נכונה או לא מבוססת איתה הגיע המוכר, מודעות שפורסמו וכלל לא קיבלנו פניות אך לאחר הערכת שווי מקצועית נמכרו בתוך 3 חודשים
- למה יש מתווכים שעובדים בחינם או לוקחים כסף רק מצד אחד ?
לצערינו בתחום התיווך העסקי אין רגולציה וכל אחד יכול לשים על עצמו תואר של "מתווך עסקי" וכדי למשוך לקוחות אפשר להציע הצעות שונות ומפתות.
למזלנו אנחנו הגוף היחיד בישראל שמספק ליווי עסקי אמיתי ולא שירות של מכירות, אנחנו מוכרים עסקים מתוך הבנה אמיתית בעסקים שמבוססת על נסיון משמעותי בניהול עסקים ומכירה בפועל של כמות גדולה של עסקים על בסיס חודשי מדיי שנה.
מחזיקים במאגרי קונים/מוכרים הגדול בישראל והפלטפורמות המובילות בישראל.
האם הכתבה הועילה לך? (0 הצבעות, 0 מתוך 5) |
עוד מאמרים בנושא |
הוסף תגובה חדשה
תגובתך התקבלה, ותפורסם בכפוף לשיקולי העורך.