חברה בתחום התאורה הסולארית

חברה בע"מ בעלת פוטנציאל גדילה עם קהל לקוחות חוזרים גדול. יבוא ושיווק ומכירה, החברה גם מבצעת פרויקטים של תאורת רחוב סולארית למגזר המוניציפלי, לרשויות וקבלנים. 2 אתרי איקומרס, אתר תדמית, דף פייסבוק ועוד
נועם

נועם (מפרסם מאומת)

יזם במונופולי, קהילת העסקים של

טלפון מאומת
מייל מאומת

סיבת מכירה

לא ידוע

שנים

שנות פעילות

לא ידוע

המשתמש עוד לא העלה תמונה לעסק זה

 

תאר העסק שלך
חברה ותיקה המייבאת, משווקת ומוכרת פתרונות תאורה סולאריים למגזר הפרטי והמוסדי. בעלת מוניטין גדול בשוק. 2 חנויות איקומרס לקהל הפרטי, קהל לקוחות חוזרים גדול, החנות המובילה בזאפ בתחומה. ביצוע פרויקטים של תאורה סולארית למגזר המוניציפלי ורשויות מקומיות עם רווחיות גדולה וקבלן התקנות בשת"פ ייבוא מוצרי החברה ועבודה מול ספקים ישראלים, דיוור שבועי מקצועי ללקוחות החברה, מקום ראשון בגוגל בקידום ממומן ואורגני.
מה המודל העסקי שלך?
ייבוא מוצרי החברה מחו"ל, עבודה מול ספקים ישראלים למוצרים משלימים בשיטת דרופשיפינג ללא התחייבות למלאי, ביצוע פרויקטים של תאורות סולאריות לרשויות, מושבים וקיבוצים וארגונים.
מדוע אתה מוכר?
לאחר כ-5 שנות פעילות עם שותפים כיום אני בעלים יחיד, במהלך השנים החברה עברה מספר שינויים מהותיים, כיום מרגיש תחושת מיצוי כעצמאי ומעוניין להתקדם לתחום אחר.
תאר את הקונה
מומלץ ניסיון בתחום קמעונאי וידע באתרי איקומרס אך לא חייב, רצון ומוטיבציה לפתח את הפעילות ולממש עוד מהפוטנציאל, ראיה עסקית תעזור מכיוון שהעסק פועל בכמה כובעים ושיטות מכירה שונות.
האם וכיצד תלווה את העסק לאחר המכירה?
מוכן ללוות את הקונה לאחר המכירה לתקופת זמן שנגדיר יחד מראש לפגישות פרונטליות, ולאחר מכן אהיה זמין טלפונית או בפגישות און ליין ככל שידרש.
האם תסכים לעבוד כשכיר בעסק לאחר המכירה?
שלילי, המכירה נובעת מהרצון להתקדם ולפתח את עצמי בתחום אחר כשכיר.