גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים
היי אני חייל שמשתחרר בעוד כחודש הייתי בפגישה בקמפוס ecs ליזמות עסקית שם שיחקנו את משחק הקאשפלוו - משחק אשר בה לדמות את ההתנהלות הפיננסית שלנו בחיים האמיתיים, לאחר מכן הגעתי לפגישה שנייה בה הוצעו לי מספר קורסים וליווי אישי בהם קמפוס יזמות - בוא תקבל א. סביבה יזמית של אנשים שרוצים גם להתקדם וללמוד ובנוסף עוזרים לך בשלבים הראשונים על מנת להיות יזם. 2.קורס השכלה פיננסית 3.קורס משא ומתן 4.קורס בסגנונות תקשורת השאלה שלי היא האם שמעתם על מישהוא שעבר את המסלול שלהם מה דעתו? כלל הדברים יתקבלו בכ9000 שח .
13.07.2020
507
משה משה
 
 
 
1 תשובות
לא שמעתי על זה, אבל זה לא אומר כלום
מומחה
היי, א. לא שמעתי על זה, אבל זה לא אומר כלום,יתכן שזה ממש מוצלח ב. אני ממליץ לך מאוד שמה שתתמקד בו פיננסית הוא ההבדל בין דוח רווח והפסד לבין תזרים מזומנים, לצורך הדוגמא‏, אם אתה משלם לספקים שוטף + 60% אז אתה חושב שהעסק שלך רווחי תזרימית כי עוד לא שילמת לספקים, יעני יש לך הרבה כסף בחשבון בנק על מחזור של 200 אלף לא כולל מעמ מהעסק אבל עוד חודש וחצי אמורים לרדת תשלומי ספקים של 60 אלף ומשכורות ב 10 לחודש. ולכן חשוב מאוד ללמוד לנהל דוח תזרים מזומנים מול דוח רווח והפסד, הרווח או ההפסד האמיתי מחושבים בחתך חודשי לפי הוצאות חודשיות, ולא לפי המצב שאתה נמצא בו בחודש כרגע. ולכן אסור להשתמש בכסף שאתה יודע שעתידית אתה צריך לשלם אותו עבור עובדים או עבור סחורה, למשל. ג. הייתי נרשם לקורסים יש להם נגיעה לתחום שאתה רוצה לעסוק בו עתידית, באם זו קמעונאות או עסקי שירותים, בכל אחד מהם יש הוצאות אחרות והכנסות אחרות ודוח הרווח והפסד שונה. בהצלחה בדרך שלך!! ניצן

ניצן בנט Smart-plate.com

מומחה בתחום יזמות ועצמאים לדף העסקי שלי במונופולי >>