השירותים שמציעים משרדי פרסום – מהם?

 
צילום: pixabay

 

אם אתם בעלי עסק או מוצר, ורוצים שהאתר שלכם יופיע ראשון בגוגל, יופיע ללקוחות פוטנציאלים בעמוד הבית, ולהגדיל את חשיפת האתר והעסק, הגעתם למקום הנכון. משרדי פרסום מקצועיים, מתגאים במגוון השירותים שיש למשרד להציע. בין אם מדובר בקידום ממומן ברשתות החברתיות כמו פייסבוקואינסטגרם, או אפילו קידום אתרים בגוגל בצורת קידום אורגני. המשרד מתגאה ביחס האישי שכל לקוח מקבל, הליווי הצמוד, העדכון הקבוע בתמונת המצב המלאה, גם כשהדברים אינם ורודים. כל אלו הופכים את המשרד לאמין, ולשותף אמתי בתהליך פיתוח וצמחית העסק. רבים הבינו, כי הדרך היחידה לקדם את העסק, בשנת 2021, בעידן הדיגיטלי, הוא פרסום ברחבי האינטרנט. אז מה הם בעצם השירותים שהמשרד מציע? המשיכו לקרוא ויחד נצא לדרך.

קידום אתרים בגוגל– קידום אורגני

קידום אורגני, מתמקד בעצם, במנוע החיפוש של גוגל. בעזרת מילות מפתח אשר קשורות לעסק שלכם, נציב מדריכים ומאמרים העוסקים במגוון תחומים, באתרים רבים. כאשר לקוחות יחפשו בגוגל את התחום עליו אתם נונתים מענה, התוצאה שלכם תהיה בין הראשונות, אם לא הראשונה. הדבר בעצם לא עולה כסף, ואנחנו לא משלמים לגוגל. החיסרון של שיטה זו, הוא שהתוצאות יגיעו רק לאחר מספר חודשים. מדובר בעבודת נמלים, אשר תניב את הפירות לאחר זמן מה. התוצאות ידברו בעד עצמן, ואנשים רבים יכנסו לאתר שלכם, דבר אשר יגדיל את הכנסות העסק.

פרסום ממומן בפייסבוק– פרסום ממוקד

כאשר נפרסם את העסק בפייסבוק, עומדות בפנינו שתי אופציות. הראשונה, היא פרסום בעמוד הבית (ה"פיד"), והשנייה, היא פרסום מודעות בצד העמוד. בטלפון חכם, אין את עמודת המודעות, אלא רק במחשב. לכן האופציה הראשונה, היא המומלצת ביותר. בפרסום ממומן בפייסבוק אנו נשלם לפייסבוק, בהתאם למגבלת התקציב שלכם. פייסבוק יפרסם את העסק, והפרסומת תופיע העמוד הבית של הלקוחות האפשריים. נוכל להגדיר, את סוג האנשים להם תופיע הפרסומת לפי מאפיינים כמו – מין, גיל, אזור, ותחומי עניין דומים. כך נבטיח שהפרסומת מגיעה לאנשים הרלוונטיים.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  איתור עסקאות  הערכת שווי עסק  להרוויח ובגדול  משקיע לעסק  משקיעים  סיווג עסקים  עבודה מהבית  פרסום חינם  פרסום עסק