בונים או משפצים? בנו חסכוני וירוק

בשנים האחרונות חיפוי אלומיניום מהווה חיפוי מבוקש ופופולארי ביותר. הוא מציע מראה מודרני לכל מבנה, עמידות גבוהה, איננו דורש תחזוקה שוטפת וכן הוא ידידותי לסביבה

 

 

אם אתם בונים או משפצים את ביתכם, אתם בוודאי יודעים כי אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לדאוג להם הוא כל מה שנוגע לחיפויים השונים הן של הרצפה שלכם, הן של קירות חוץ, הן של קירות הפנים ועוד. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חיפויים שונים ואין ספק שחשוב ביותר לבחור את סוגי החיפויים שיתאימו באופן מדויק לצרכים שלכם בכל היבט אפשרי. אם אתם מחפשים חיפויים איכותיים, עמידים, ידידותיים לסביבה ועוד, אין ספק שכדאי שתחפשו חברה מקצועית ואמינה אשר מציעה חיפויים מעין אלה ומתקינה אותם בצורה הטובה ביותר.

חיפוי קירות פנים אל מול חיפוי קירות חוץ

כאשר מדובר על חיפויים לקירות בית ניתן למצוא חיפוי קירות פנים אל מול חיפוי קירות חוץ. חיפוי של קירות פנימיים יכלול את מסתורי הכבידה, עמודים, קורות, דלתות ועוד. חיפוי פנימי איננו דורש חומרים אטומים, מבודדים או עמידים יתר על המידה שכן הוא איננו חשוף לפגעי מזג האוויר. חיפוי קירות חוץ לעומת זאת, הוא חיפוי שמטרתו היא מצד אחד להעניק למבנה אלמנט עיצובי, אך מצד שני מטרתה היא להוות חוץ אטום ואיכותי בין המבנה לחוץ, ליצור בידוד אקוסטי ותרמי ולספק שכבת הגנה נוספת מפני פגעי מזג האוויר וכן מפני זעזועים מסוגים אחרים. אחד מסוגי החיפויים האיכותיים ביותר עבור קירות חוץ הוא חיפוי אלומיניום. מעבר לעובדה שמדובר על חיפוי איכותי, הרי שהוא זול יותר, מהיר ונוח יותר להתקנה וכן ידידותי לסביבה.

סוגים של חיפוי אלומיניום

חיפוי אלומיניום הוא חיפוי אשר מגיע בגדלים משתנים. ניתן למצוא כמה סוגים של לוחות אלומיניום הרלוונטיים עבור צרכים שונים לרבות: חיפוי אלומיניום המשמש עבור בתים פרטיים או עבור חלק ממבנה,  חיפוי אלוקובונד שהוא חיפוי אלומיניום המשמש לחיפוי של מבנים גדולים. מדובר על חיפוי המורכב משתי שכבות אלומיניום שבאמצע יש שכבה של פוליאתילן דחוס. הם מציעים לכל מבנה עמידות והגנה גבוהים ביותר.

מהם היתרונות של חיפוי אלומיניום?

בשנים האחרונות חיפוי אלומיניום מהווה חיפוי מבוקש ופופולארי ביותר. הוא מציע מראה מודרני לכל מבנה, עמידות גבוהה, איננו דורש תחזוקה שוטפת וכן הוא ידידותי לסביבה. מעבר לכך, קל ונוח להתקין אותו בניגוד לסוגי חיפויים אחרים. חיפוי האלומיניום הוא קל משקל ונוח לעיבוד וגמיש ועל כן קל לעבוד אתו. יתרון נוסף שלו הוא קלות התחזוקה שלו. מדובר על חומר קל לניקוי שאיננו שדורש צביעה מחדש או חידוש.  הוא עמיד מאוד בפני תנאי מזג האוויר שוני הוא לא מחליד או מעלה קורוזיה וכן הוא לא דוהה או מאבד ברק. אחד היתרונות הגדולים שלו הוא המאפיין של עמידותו כנגד הזמן. המראה שלו יישאר טוב גם לאחר שנים רבות.

בנייה חסכונית וירוקה

לא מעט אנשים מקפידים כיום מאוד על שמירת איכות הסביבה והדבר בא לידי ביטוי במגוון פעולות שונות בחייהם לרבות בבחירת חומרי הגלם הרלוונטיים בתהליך השיפוץ או הבנייה של ביתם. ישנן חברות שונות בשוק המציעות מגוון חיפויים שונים ירוקים השומרים על איכות הסביבה. בין אם מדובר על חיפוי רצפה, בין אם מדובר על חיפוי קירות ועוד ועל כן, חשוב מאוד לבחור חברה אמינה ומקצועית המציעה את החיפויים מהסוג המדובר באיכות גבוהה.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  מבני תעשייה