בניית מחסן בבית לצורכי עבודה

כל בנייה הנעשית בתוך ביתכם הפרטי מחייבת אתכם להגיע עם האישורים המתאימים. אף אחד לא יכול לבנות מחסן או אפילו גגון בתוך הבית בלי להשיג היתר לכך. המחשבה כי השטח הוא שטח פרטי פותרת אתכם מהצורך לקבל אישור היא מחשבה שגויה. מהסיבות הללו בניית מחסן בשטח החצר תדרוש מכם לקבל היתר לבניית מחסן מהרשויות.

 

 

מה הסיבה אתם שואלים? הוספת המחסן בחצר משנה את הנוף של המרחב הציבורי. מהסיבה הזאת חובה לקבל את אישור הרשויות, הן יבחנו כי השינוי לא יהיה דרסטי. אם אתם רוצים לבנות מחסן בבית לצורכי עבודה יהיה עליכם להתכונן לכך בהתאם. מי שהעבודה וחייו האישיים מתנגשים זה עם זה ימצא את עצמו נאלץ לעשות זאת בהקדם. המחסן בתוך הבית לצורכי עבודה יכול להקל על העבודה, אך גם להביא עוד יתרונות רבים. היכנסו לאתר על מנת להכיר את המגבלות אותן חובה לבחון טרם הוספת המחסן בבית. 

 

מחסן לשמירה על הסחורה

הסיבה המרכזית שבגללה בונים מחסן בתוך שטח הבית היא הרצון לשמור על הסחורה. לא תמיד השטח שעומד לרשותכם בתוך העסק יהיה מספק לבניית מחסן. מהסיבה הזאת אפשר לנצל את השטח של הבית או יותר נוח את הגינה הגדולה שעומדת לפניכם. מי שמנהל את העסק לא באמת יעשה את ההבחנה בין הבית הפרטי לבין העסק. כל עוד ישנה אפשרות לשמור על הציוד צריך לקחת אותה בשתי ידיים. בחלק מהמקרים יהיו כאלה שיבנו מחסן גם בחצר הבית וגם בשטח העסק. הכל בהתאם לצורך בעבודה, צורך שעשוי להשתנות בכל פעם בהתאם למה שקורה.

 

בניית מחסן בהתאמה אישית

עוד יתרון של בניית מחסן בתוך שטח הבית הוא היכולת לשלוט על הגודל שלו. כל עוד יש לכם שטח נרחב לבנות בו, לא באמת תהיה לכם מגבלה לנצל את רובו. תוכלו לגרום לעצמכם להרגיש כי סוף כל סוף יש לכם איפה לשמור את הציוד. לא בטוח שהמקום שעומד לרשותכם בתוך העסק יהיה מספק מבחינתכם. ברגע שהמחסן עומד לפניכם יהיה ניתן להכניס אליו את כל הציוד ששמרתם בתוך העסק. לעיתים מדובר על ציוד שאתם יודעים שלא יהיה לכם צורך בו בזמן הקרוב. את המחסן תוכלו להתאים אליכם מבחינת גודל ומבחינת אופציות האחסון בתוכו. 

 

מהלך שישרת אתכם בעתיד

מעבר לעובדה שבניית מחסן חשובה לשמירה על הציוד, תוכלו לחשוב על העתיד בעת הבנייה. המחסן ישרת אתכם בצורה נאמנה עם סיום הבנייה שלו. מיד תוכלו להתחיל להכניס אליו את הציוד שעד כה לא ידעתם היכן לשמור אותו. אך מה יקרה בעוד כמה שנים? תוכלו להמשיך להשתמש במחסן לצורך הקיים. בין אם תרצו להמשיך להשתמש בו לצורכי עבודה או להתחיל להשתמש בו לצורך פרטי. זה שהמחסן נמצא בשטח הבית יגרום לכך שתוכלו לשנות את ייעודו בהתאם לצרכים שלכם. זה משחק שיכול לפתוח לכם את האופציות, ולהרחיב את מעגל האפשרויות שניצב לפניכם. 

 

ניתן לקבל פטור מהיתר

נדיר כי כל עוד מדובר על מחסן בסיסי בחצר הבית, תוכלו לקבל פטור מהצורך להוציא היתר. פטור מהיתר מחסן יאפשר לכם להקים אותו במהרה, ולא פחות חשוב להתחיל להשתמש בו. כדי לקבל את הפטור יהיה עליכם לבחון כי מדובר על מחסן אחד בתוך יחידת דיור בודדת. בו בזמן הגודל שלו לא יעלה על 6 מ"ר והגובה עד 2.04 מטר. כל חריגה מהנורמות הללו תדרוש מכם לקבל היתר מהרשות המקומית. לכן אם בא לכם להימנע מהצורך הזה תתכננו היטב את המחסן בו תאחסנו את הציוד של העסק.  

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  בעלי עסקים  הזדמנויות עסקיות