מחפשים משרדים להשכרה? מה יש לבדוק תחילה?

 

 

עסקים ובעיקר בעלי מקצוע שונים נזקקים למשרדים לצורך פעילותם העסקית. כמובן שישנו שוני ענק בין אופי המשרדים, לא רק בהתאם לגודל החברה אלא בהתאם למאפייני השימוש בהם. ישנם עסקים שבהם המשרדים משמשים בצורך צורך לתמיכה באופרצייה, כמו למשל רשת חנויות בגדים אשר זקוקוים למשרדים לצורך שיווק, ניהול וכו'.. החנויות הן מה שמייצר את ההכנסות אך הצורך במשרד עבור ההנהלה, כוח האדם, חשבונאות ועוד. לעומתם ישנם עסקים בהם המשרד הוא הבסיס לפעילות העסקית, לצורך הדוגמה משרד רואי חשבון, משרד אדריכלים, משרד עורכי דין. זוהי נקודה חשובה מאוד המשפיעה על מאפייני המשרד. לכן בטרם מתחילים לחפש משרדים להשכרה יש לשבת ולחשוב על הצרכים והמטרות שלכם, כלומר מהן התכניות שלכם לגבי המשרד העתידי שלכם.

לאחר שהגדרתם לעצמכם היטב מהם הצרכים אתם יכולים להתחיל לחפש משרדים להשכרה תוך כדי התחשבות בנקודות הבאות:

עלויות – ברור שהעלויות הן דבר חשוב, אך אל תשכחו שלא רק עלויות השכירות הישירות הן מה שיש לבדוק. חשוב לקחת בחשבון גם עלויות של דמי ניהול, תחזוקה, חשמל, ריהוט המשרד ועוד. יתכן שתמצאו משרדים שונים אשר לכאורה יש להן את אותה העלות אך כאשר תבדקו מה כלול ומה לא, תגלו את ההבדלים.

מיקום המשרד – מיקום המשרד משפיע מאוד, במיוחד כאשר זה משרד אשר צריך לשרת לקוחות וכמובן שמיקום משפיע על עלויות. כאשר אתם בודקים את מיקום המשרד שימו לב האם נמצאים בסביבה שירותים שלהם תזדקקו, כמו למשל בנקים ודואר.

משרדים להשכרה

גודל ומבנה – בהתאם להיקף הפעילות שלכם כך נקבע גודל המשרד. יתכן שמודבר בעסק המעסיק 3-4 עובדי משרד, אך יתכן שמדובר ב 30 עובדים. כמו כן יש לקחת בחשבון את המבנה הפנימי של המשרד, כיצד הוא מחולק, האם ניתן לשנות והאם זה מתאים לצרכים שלכם. לדוגמה לעסקים רבים יש צורך בחדר ישיבות, עליכם לבדוק אם יש לכם חדר ישיבות.

חבילת שירותים – ישנם מקומות בהם אתם משכירים את שטח המשרד אבל כל שאר הדברים הם תחת אחריותכם. לעומתם ישנם משרדים להשכרה הכוללים חבילת שירותים, כמו למשל עובדי ניקיון, שירותי תקשורות וכו.  משרד הכולל שירותים אלו יכול לחסוך לכם כסף והרבה כאב ראש.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  יועץ מס  יועץ עסקי  יזמים חדשים  לוקיישן  מיזם  מיקום העסק  מקים עסק  משרדים  נדלן מסחרי  עבודה מהבית  קהל יעד  רואה חשבון  שיווק העסק 

 

 
1
תמונת המשתמש
דגן
אחלה טיפים
תודה, בהחלט אימצתי
10/11/2019