גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים
כרגע רק מחשבה אבל ככל הנראה בקרוב אפתח עסק בתחום המזון, האם אני צריך לפתוח חשבון בנק עסקי? או שאוכל להמשיך לנהל אותו מחשבון הבנק הפרטי?
06.08.2018
2196
אנונימי אנונימי
 
 
 
1 תשובות
פיני פיני
פתיחת חשבון חדש
אוקיי, דבר ראשון השאלה איך אתה פותח את העסק האם כעוסק או כחברה בעמ, אם כחברה אין בזה ספק אתה צריך לפתוח חשבון חדש לחברה, אם אתה מדווח את זה כעוסק, בפרט אם תתחיל כעוסק פטור, לידיעתי אין שום בעיה להמשיך עם החשבון שלך, כל זה מבחינת הרשויות, השאלה האם הבנק יסכים לכך, אני בהתחלה היה לי עוסק פטור והמשכתי לנהל את זה בחשבון הפרטי שלי, אבל יכול להיות פשוט שהבנק לא ידע שאני משתמש עם זה לעסק, אני זוכר סיפור של חבר שהבנק ביקשו לו לעבור למחלקת העסקים, יש גם אפשרות לשדרג את החשבון הפרטי לחשבון עסקי [אותו חשבון] ויש בזה הטבות אך גם חסרונות. נקודה חשובה נוספת, האם כדאי לך לערבב את זה עם החשבון הפרטי שלך או אולי עדיף למען הסדר הטוב לחלק את בשתי חשבונות. סתם מענין אותי, זה הדאגות שלך? שתצטרך לפתוח עוד חשבון?