מערכת מכרזים והצעות עבור B2B

מיזם שנבנה בשנתיים האחרונות ע"מ להוות תחרות בשוק המכרזים המקומי והעולמי *קיימת אפשרות לליווי אחרי הרכישה. מה תקבלו: מערכת חכמה, עיצוב מודרני, אוטומציות, ותשתיות מוכנות לשיווק ומכירה.
חסוי

חסוי (מפרסם מאומת)

המשתמש מעדיף להשאר בעילום שם

טלפון מאומת
מייל מאומת

סיבת מכירה

פירוק שותפות

שנים

שנות פעילות

לא ידוע

המשתמש עוד לא העלה תמונה לעסק זה

 

מידע כללי

  • אתר אינטרנט
  • עסקים וכלכלה
תאר העסק שלך
מערכת מכרזים חכמה המאפשרת קבלה וניהול הצעות עבודה מהמגזר הציבורי, העסקי והפרטי. מתאימה לעסקים קטנים בינוניים וגדולים, כמו גם ליועצים, ספקים וקבלנים בגדלים שונים.
מה המודל העסקי שלך?
מכירת מנויים חודשיים/שנתיים, תהליכי ליווי (הגשת הצעות למכרזים, רישום ספקים למאגרים ציבוריים, הגדלת סיווגים , רישום קבלנים, רישום ספקים ועוד..) המוצר המרכזי הינו מערכת המכרזים וליווי ההצעות אך קיימים המון מוצרי משנה שניתן להטמיע ע"מ לעזור ולספק שירות טוב יותר עבור העסקים הפעילים בפלטפורמה. למערכת קיים מודל מחירים לפי שימוש, שמגדיל את אפשרויות הפנייה עבור עסקים. המודל מתעדף לקוחות שנתיים ע"פ חודשיים- עבור הכנסה יציבה לטווח ארוך.
מדוע אתה מוכר?
למוצר מסוג זה, נדרשת תשתית מבוססת של שירות, תמיכה ומכירות. כצוות של שני אנשים שרץ במשך שנה וחצי, הגענו לתוצאות יפות כולל מכירות, לקוחות ומוצר עומד ועובד. בשלב הזה, אני מחפש רוכשים בעלי התשתית הנדרשת שיספקו את הבסיס להפוך את המיזם לעסק בעל שירות ומכירה בפריסה ארצית.
תאר את הקונה
-קונה מתחום הרכש, מכרזים או אורנטצייה עסקית -קונה בעל יכולות ניהול, פיתוח ומכירה עבור עסקים -חברה בתחום הB2B עם מערך שירות ומכירה *העסק אינו מתאים לקונה יחיד או יזם יחיד מהסיבה שנדרש תפעול שוטף, כולל השלמות פיתוח, שירות ומכירה.
האם וכיצד תלווה את העסק לאחר המכירה?
בהסכמת הצדדים יבוצע ליווי במסגרת הרכישה. לרוכש תתאפשר תחילת עבודה מיידית על כלל הנכסים הדיגיטליים הנרכשים מהיום הראשון, תוך סיוע של הצוות הקיים. נדרשת תקופת הטמעת כלל הפיצ'רים שמתכוננים בלו"ז הפיתוח (כולל יישומי AI).
האם תסכים לעבוד כשכיר בעסק לאחר המכירה?
כן, לפרק זמן מוסכם מראש ותחת תוכנית מסודרת להעברת הפעילות והשליטה במערכות. מטרתנו העיקרית היא שהעסק שבנינו באהבה וחשיבה רבה על השוק והלקוחות, ימצא את הידיים הנכונות להובלתו לגבהים חדשים.

סיבות מכירה

  • פירוק שותפות