השקעה באתרי אינטרנט, העתיד כבר כאן

 

 

האינטרנט הוא אינו דבר חדש בחיינו, שימושו המסחרי בישראל החל בשנות התשעים. שנים רבות עברו מאז אך האינטרנט עדיין נמצא בצמיחה ועדיין לא הגיע למלוא הפוטנציאל שלו. האינטרנט עורר מהפכה בכל תחומי חיינו ועדיין היום ישנן מיני מהפכות הקשורות לחידושי האינטרנט. בתחילה קיבלנו את הנושא בחדשנות, בעיקר בגלל חשש מביצוע טרנזקציות (תשלום אינטרנטי) כספיות מול אתרי אינטרנט, אך היום הדבר הפך למקובל ואף בעיני רבים מאובטח יותר מחיוב דרך טלפון, האינטרנט הוא זירת עסקים גדולה מאוד ומה שלא שם כבר לא קיים.

מדוע עסקים רוצים להשקיע באתרי אינטרנט?

אתרי אינטרנט מעניקים מספר יתרונות לעסקים וכמעט כל עסק, אפילו הקטן ביותר מעוניין באתר אינטרנט מקודם ומושקע. במקרים רבים אתר האינטרנט הוא מקור ההכנסה היחידי של העסק, כלומר זהו עסק המבוסס על פעילות אינטרנטית בלבד לדוגמא: fiverr, aliexpress אתרי לוחות מודעות וכו'.. עיקר ההכנסה מתבצע ע"י מכירה של ספקי משנה – החיבור קורה באתר וזה הייחודיות שלהם ומדובר על עסקים עם עובדים המוערכים במיליוני דולרים!!

עסקים המשקיעים באתרי אינטרנט נהנים מאמצעי פרסום ודרך להעלאת המודעות לעסק. רבים מאיתנו הנזקקים למוצר או שירות משתמשים בחיפושי האינטרנט. למשל הזמנת כרטיס קולנוע, הזמנת פיצה הביתה, רכישת דירה ורכב, חיפוש אחר חנות פרחים וביצוע הזמנה, רכישת מוזיקה, קניית בגדים וכו' – אלו הן פעולות אשר ניתן לבצע היום באמצעות האינטרנט. חנות פרחים שיש לה אתר אינטרנט יכולה להגיע לקהל גדול יותר בהשוואה לחנות אשר אינה מנהלת פעילות אינטרנטית ותלויה אך ורק בלקוחות המגיעים לנקודת המכירה.

לא רק שהאינטרנט מאפשר לעסקים הגיע לקהל גדול יותר, האינטרנט גם מאפשר לכל עסק קטן לנהל פעילות בינלאומית ללא הוצאות לוגיסטיות עצומות. בקלות ניתן לתרגם את האתר לשפות זרות ולקבל תנועה של גולשים ממדינות שונות.

כמו כן אתרי האינטרנט מאפשרים לכם להעניק ערך מוסף עבור הלקוחות. אתר האינטרנט יכול לספק מידע ושירות משלים עבור הלקוחות. לדוגמה חברה המספקת מוצרים טכנולוגיים יכולה להשתמש באתר האינטרנט לא רק עבור מכירות, אלא עבור מתן שירות תמיכה עבור הלקוחות.

ולסיום, ישנם עסקים המנהלים את כל פעילותם העסקית באינטרנט. לדוגמה חנויות מקוונות אשר חוסכות את כל ההוצאות של הקמת חנות ותפעולה השוטף ובמקום זאת מצליחות לקיים מכירות בעזרת אתר אינטרנט בעל עלויות מגוחכות, השולח את מוצריו בדואר או באמצעות שליחים ללקוחות.

הפוטנציאל הגדול של אתרי האינטרנט הפך את עולם האתרים למכירה באינטרנט למוצר מבוקש בפני עצמו, מוצר אשר קיים לו שוק של רוכשים וקונים. לא אחת ישנם אנשים אשר בוחרים להשקיע באתר אינטרנט קיים ולהשתמש בו לצורך פעילותם העסקית, תוך כדי שהם נהנים מהוותק וקהל הגולשים של האתר.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  איך להרוויח כסף  איתור עסקאות  אתר אינטרנט יד שניה  אתרי אינטרנט פעילים למכירה  אתרים למכירה  הזדמנויות עסקיות  הזדמנות לרווחים  השקעה בעסק  לוח מודעות לעסקים  לוח עסקים  עבודה מהבית  עסק להשקעה  עסק ללא הון התחלתי  עסקים באינטרנט  עסקים למכירה  פרסום עסק  תשואה 

 

 
1
תמונת המשתמש
מלכי
הזדמנויות עסקיות קשה למצוא באינטרנט
מה יהיה ביום שאין יותר גוגל
26/10/2018
 
2
תמונת המשתמש
מיכאל לוי - מנכ"ל
רכישה של חברות עם ובלי הפסד
הכתבות מעניינות.ניכר שהן מושקעות ומקצועיות. אני מבקש להעזר בכם להשיג חברות לרכישה או לטיפול בקשיים שלהן לפני פירוק.
29/07/2018