כיצד לבחור שלט שיועיל לקידום העסק שלכם?

עם כל הכבוד לעולם הדיגיטלי, יש דברים שעדיין נדרשים להיות מוחשיים, וכן, גם כשמדובר בשיווק, ופה אנחנו מדברים על תרומתו הרבה של שילוט מתאים. כאשר לקוחות מגיעים לבית העסק, חשוב שיחושו ביטחון שאכן הגיעו למקום הנכון, וכיוון שבכל תחום מורגשת תחרות, האתגר הגדול הוא להשיג יתרון יחסי.

 

 

מכאן ששלט שמקבל את פני הלקוחות בהחלט הכרחי, ואף הכרחי שאותו שלט ישאיר את הרושם הטוב ביותר. ואם עד היום טעיתם לחשוב ששלט הוא פשוט מצע שמכיל כיתוב, הגיע הזמן להפנים שהוא מחזיק בתפקיד חשוב, בין היתר גם ברמה השיווקית. אז מדוע לא לבחור בשלט הראשון שבו נתקלים וכיצד שלט נכון עשוי להקפיץ גם את העסק שלכם? עברו על הדברים הבאים!

מעבירים מידע חיוני באפס מאמץ

לכל בית עסק יש לא מעט מידע שהוא היה רוצה להעביר ללקוח. בין אם מדובר בסוג השירותים/המוצרים שמחכים בחנות, בין אם מדובר בשעות הפתיחה ובין אם מדובר בניסיון עשיר בתחום. אי לכך, באמצעות שלטים לעסקים ניתן למסור את המידע הרצוי בקלות יתרה. אומנם חשוב לא להעמיס מידע, אך אם רק מקבלים החלטות מושכלות, זוכים להעניק מידע חיוני באפס מאמץ. באופן שכזה נמנעים מלהשקיע זמן בלקוחות שאינם רלוונטיים, ובמקביל מושכים יותר לקוחות שעשויים למצוא ערך בשירות שמעניקים.

משיגים נקודת פתיחה מבטיחה

אין לטעות שאנשים שעוברים ליד שלט מושקע בהכרח עוצרים ומקדישים מחשבה לעובדה שטרחתם והשקעתם (אם כי גם זה לא פעם קורה), אך כאשר השלט העסקי מיישר קו עם הבחירה הצבעונית שמאפיינת את סך המיתוג, כאשר השלט משתמש בשפה שנכונה לקהל היעד, כאשר השלט משתמש בגוונים שמייצרים קונטרסטיות שמקלה על הקריאה, כאשר השלט נעזר בפונט נכון ובגודל שאינו מאמץ את העיניים, הרי שסך התוצאה נתפשת כמקצועית, ולו בתת מודע. מהי אם כן המסקנה? גם מבלי שהלקוחות יהיו מודעים לתהליך שאותו הם מעבדים, הם עדיין יסיקו ששאר ההתנהלות של בית העסק שומרת על אותה רמה גבוהה, כך שמערכת היחסים ביניכם (בין בית העסק והלקוחות) מתחילה מנקודת פתיחה מבטיחה.

זוכים ביתרון יחסי

אין ספק שבעולם העסקים בידול הוא שם המשחק, ובמקביל אין ספק שבעידן של היום, בו אנשים מורגלים לעבד מהר מידע וישר לקפוץ לגירוי הוויזואלי הבא, נדרשים להיות חדים. מכאן שאם רק בוחרים בשלט ייחודי, ניתן לגרום לאותו לקוח מתלבט להיכנס דווקא לבית העסק שלכם. ייתכן שהשלט משדר אמינות. ייתכן שהשלט משדר מחשבה מחוץ לקופסא. ייתכן שהשלט משדר מסורת. ייתכן שהשלט משדר הרמוניה וכדומה. כל עוד מצליחים לשדר תחושה רצויה שמעניקה רובד איכותי, מייצרים יתרון יחסי!

מייצרים טיזר ומודעות

לא פעם כשאנשים עוברים ליד בית העסק שלכם, אין להם מושג מה מחכה מאחורי הדלת. לא ברור מהו טיב השירות, כיצד המקום מעוצב, אלו מוצרים/שירותים מחכים, מהם המחירים וכדומה. במקביל, לא תמיד אנשים שרואים את השלט בכניסה מתכוונים להיכנס, או שיש להם זמן להיכנס. עם זאת, אנשים שנתקלים בשלט עסקי כן ממהרים לגבש דעה, ולו בהסתמך על הנראות הכללית.

מכאן שאם השלט עשוי בקפידה ומצליח לייצר עניין, תהיו בטוחים שאותם אנשים שייחשפו אליו עוד כמה פעמים, לבסוף יחליטו לבדוק במה מדובר, פשוט כי השלט הצליח לייצר התעניינות. לבסוף נציין נקודה נוספת: בזכות הצבה של שלט עסקי במקום שאינו בהכרח צמוד לבית העסק, זוכים למשוך לקוחות שכלל לא מודעים לקיומכם. תחשבו על זה ותנצלו זאת!

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  בעלי עסק  בעלי עסקים  מיזם  מיקום העסק  פתיחת מסעדה  פתיחת עסק  פתיחת עסק חדש