כיצד ספר מותג משפיע על העסק שלכם מול לקוחות חדשים

ביסוס זהות מותג חזקה היא חשובה עבור כל עסק, במיוחד עבור אלה שרק מתחילים את דרכו. מותג חזק יכול להתפתח במגוון של דרכים ואופציות. אך הדבר הבסיסי החשוב מהכל בסיטואציה הזאת היא באמת שתהיו מלווים על ידי אנשים מקצועיים וברמה גבוהה עליהם אתם סומכים. כי כל מותג צריך את האנשים הטובים ביותר לצידו, ומיד גם תגלו למה ואיך מותג חזק יכול להשפיע על לקוחות חדשים וותיקים כאחד.

 
צילום: קרדיט FREEPIK

 

מהו ספר מותג ולמה הוא חשוב לעסקים בתחילת הדרך?

ספר זה הוא למעשה מדריך מקיף המתאר את הנחיות המותג של החברה. הוא כולל בדרך כלל מפרט לגבי עיצוב לוגו של החברה, צבעים, גופנים, תמונות, טון דיבור ועוד. בעיקרו של דבר, הספר משמש תכנית לאופן שבו חברה מציגה את עצמה לעולם.
עבור סטארט אפים, לספר זה יש משמעות עצומה. הוא מבטיח התמדה שהיא בסיסית ביצירת מותג מוכר ובלתי נשכח. ספר זה מוגדר היטב עוזר לעסקים חדשים לבסס זהות מובהקת כבר מההתחלה, ומציב בסיס חזק להצלחה ארוכת טווח.

ספר מותגים גם לעסקים קטנים ובינוניים

לא משנה מה גודל העסק, ספר המותג הוא נכס מרכזי. עבור עסקים קטנים ובינוניים הוא משמש נקודת התייחסות קריטית המסייעת לשמור על אחידות בכל ערוצי התקשורת. זהות מותג מגובשת עוזרת לעסקים קטנים ובינוניים להתבלט מהמתחרים, לבנות אמון בלקוחות ולשפר את מיצוב השוק שלהם.

לוגו ומיתוג עסקי-מעסיק - הכל מפורט בספר מותגים

ספר המותג מתאר בבירור את כללי העיצוב והשימוש עבור הלוגו של העסק ומרכיבי המיתוג. הלוגו העסקי, אחד ההיבטים המוכרים ביותר של מותג, חייב לשקף את ערכי החברה, החזון והייעוד של החברה. לכן, תהליך עיצוב הלוגו כרוך לרוב בסיעור מוחות לא מבוטל ולרוב הוא משימתו של מעצב גרפי מיומן.
מיתוג מעסיק, לעומת זאת, עוסק בייצוג המוניטין של העסק כמקום עבודה. ספר המותג יפרט בדרך כלל קווים מנחים להצגת תרבות החברה, הערכים והיתרונות. פעולה זו מאפשרתלאותה חברה למיתוג לשמור על מותג מעסיק רציף על פני פלטפורמות שונות.

כיצד ספר מותג משפיע על העסק שלכם – שאלות ותשובות

• איך משקפים את חזון החברה באמצעות לוגו?
שיקוף החזון של החברה באמצעות לוגו היא משימה לא פשוטה. זה דורש מומחיות של מעצב שמבין את ערכי הליבה של החברה ומסוגל לתרגם אותם לאלמנטים ויזואליים. הלוגו חייב לכלול את מהות חזון החברה עם עיצוב אתר או לוגו פשוט אך בולט. לוגו לעסקים מעוצב היטב צריך להעיר את הקהל, ולגרום להם לשייך אותו לחזון, למוצרים או לשירותים של המותג.

• מהי המטרה של ספר המותג?
המטרה העיקרית של ספר המותג היא להנחות את הצגת המותג על פני פלטפורמות שונות. צעד זה עוזר בשמירה על עקביות המותג, ובכך מחזק את הזהות, משפר את הכרת המותג, ומקים מערכת יחסים חזקה בין הלקוח לעסק. הוא משמש כמשאב לכל מי שעוסק ביצירת תוכן הקשור אל העסק ומבטיח שהמסרים יישארו אחידים ונאמנים לערכי הליבה שלהם.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  לוח מודעות לעסקים  לוח עסקים  עסק חדש  עסקים למכירה  עסקים קטנים