הכל על תחום ה-QA

 

 

יותר ויותר דברים בחיים שלנו מנוהלים באמצעות תוכנות, אם זה החשבון של הבנק שלנו, הטלפון הנייד, התשלומים בשביל ביטוח לאומי, כל המכשור הרפואי, הטיסות, הקניות דרך האינטרנט ועוד הרבה. במקביל, העולם של ההיי-טק מתפתח ומשתנה פשוט במהירות לא נורמלית, והטכנולוגיות נעשות עוד יותר מורכבות ומסובכות.

כתוצאה מכל זה, האיכות של המערכות של התוכנה יורדת, אם בגלל התהליכים של העבודה שהם כבר לא יעילים בגלל שהם לא תואמים אל הצרכים המשתנים או עקב טעויות אנוש.

הנושא של הבטחת איכות, או - Quality Assurance נולד בשביל לפתור את כל הבעיות האלה ולעזור כמובן בפיתוח של מערכות תוכנה יותר איכותיות, והדרישה לבודקי התוכנה עולה כל זמן אפשרי.

קורס QA אונליין

זהו קורס QA אונליין אינטראקטיבי, זאת אומרת שאתם לא רק תקשיבו אל ההרצאה בצורה תיאורטית כמו בשאר קורסי אונליין אחרים, אלא אתם תידרשו לעשות גם עוד תרגילים וגם עבודות מעשיות אשר עליהם אתם תקבלו משוב מפורט מן המדריכים, וגם אתם תוכלו לתקשר עם כל המדריכים ועם שאר התלמידים האחרים.

יש כמה קורסים שונים אשר נמצאים בשוק הישראלי המכשירים בודקי תוכנה. הרבה מאוד מהם הם קורסים פרונטליים אשר דורשים ממכם להגיע אל הכיתה במקום בזמנים שהם קבועים ולסיים את העבודות שלכם בזמן מאוד קצוב.

הקורס נועד בשביל להכשיר אתכם בתור בודקי תוכנה, ולספק לכם כמובן את כל הידע והניסיון אשר נדרש בשביל שאתם תוכלו להיכנס אל עולם ההיי-טק.

ההבדל העיקרי הוא שאצלנו אתם תוכלו ללמוד מהבית, בזמן הפנוי וכמובן בקצב האישי שלכם, ועדיין לתקשר עם כל המדריכים, לשאול את כל השאלות, לקבל משובים על העבודות והתרגילים שלכם כמו בקורס פרונטלי.

איך נראית בדיקת התוכנה?

בעבר הלא כל כך רחוק בדיקות התוכנה היו מתבצעות באופן ידני. היום כל חברות התוכנה הבינו כבר שהן חייבות להוציא את כל המוצרים שלהן בצורה מאוד מהירה ולכן הן עברו אל תהליכי פיתוח יותר מהירים, בשפה המקצועית הצורה של הפיתוח הזאת נקראת Agile, תוך מעבר מן תהליכי הפיתוח המסורתיים אל תהליכי הפיתוח המהירים יותר בסבבים מאוד קצרים.

כחלק מן התהליך נדרש "אישור" יותר מהיר לגבי המצב של האיכות של התוכנה ע"י ה- QA ובגלל זה הדרך היחידה לעשות את זה היא בעזרת כמה בדיקות אוטומציה.

על תחום ההייטק

התחום של ההייטק מתפתח לגמרי בכל השנים האחרונות. כל חברה אשר מוציאה מוצרים חייבת גם בנוסף עוד אנשים אשר יבדקו את כל המוצרים שלה. זאת אומרת, תהיה דרישה לתחום הבדיקות גם בעוד המון שנים.. יחד עם זאת אתם חייבים להבין שהתחום של ההייטק והתחום של הבדיקות משתנים כל הזמן והדרישות מאנשי הבדיקות משתנות יחד איתם.

בגלל זה, לפני ההתחלה של הלימודים של הקורס QA רצוי מאוד לבדוק שכל מה שמלמדים הוא באמת כל מה שחשוב ולא מתמקדים בכל מיני כלים ותכנים שהיו נכונים פעם.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  אתר אינטרנט יד שניה  אתרי אינטרנט פעילים למכירה  אתרים למכירה  בעלי עסק  בעלי עסקים  מיזם