חיזוק המותג באמצעות סרטוני תדמית

סרטון תדמית פותח לצרכנים חלון לליבו של העסק שלכם. הוא מאפשר להם לראות במו עיניהם מי אתם, מה אתם מציעים להם ומדוע עליהם לסמוך עליכם. אבל כדי שהסרטון יהיה אפקטיבי ויעשה את העבודה, עליו להיות מקצועי, איכותי ולא פחות חשוב – לחזק ולבסס את המותג, ולתת לצרכנים תמונה ברורה ותשובה לשאלה: מדוע עליהם לפנות דווקא לעסק שלכם.

 
צילום: freepik

 

סרטונים הפכו לכלי מרכזי מאז הקורונה

בתקופת הקורונה המון משווקים גילו את נפלאותיהם של סרטוני הווידאו, מה שאומר שחשוב יותר מאי פעם שתשקיעו בהפקת סרטון תדמית שיחזק את המותג שלכם, יבדל אתכם ביחס למתחרים, יעזור לכם ליישר קו עם הלך הרוח הכללי, ויאפשר ללקוחות שלכם לראות מי אתם, גם אם עדיין לא פגשו אתכם פיזית.

שמרו על המסר שלכם חד וברור

כיום הסבלנות של הצרכנים קצרה יותר, כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות בהישג יד עליכם ללכוד את תשומת ליבם כבר מהרגע הראשון. לכן הקפידו שהמסר שלכם חד וחלק כבר בשניות הראשונות של הסרטון. כך תוכלו לשמור על הצופים יותר מעורבים, לשאוב אותם פנימה ואז לספר את הסיפור שלכם, להציג מוצר או לפרט על השירותים ולגרום לקהל היעד להבין במה המותג עוסק.

זכרו - השניות הראשונות של סרטון התדמית הן קריטיות!

הכירו את קהל היעד שלכם

לפני שאתם יוצרים סרטון תדמית לחברה, עליכם להבין ולהגדיר מיהו קהל היעד שלכם. כאשר הסרטון שאתם יוצרים פונה לכולם באופן כללי, יהיה לכם יותר קשה לבסס את המותג. עם זאת, התמקדות בקהל היעד שהמותג פונה אליו תעזור לכם למקד גם את המיתוג, כך שהמסר שאתם מעבירים יעבור בצורה חלקה יותר. ככל שתהיו יותר ממוקדים כך תגדילו את הסבירות לראות את התוצאות שאתם שואפים להשיג. 

ספרו סיפור על אנשים אמיתיים

סרטון התדמית שלכם צריך לספר סיפור, בין אם זהו הסיפור של המותג, בין אם סיפור שמציג את העובדים, ובין אם סיפורים של הלקוחות. ככל שתראו יותר את הפנים שמאחורי העסק, קהל היעד יקלוט שיש אנשים אמיתיים מאחורי הלוגו והמותג, מה שיאפשר לו להתחבר אל המותג גם ברמה הרגשית. סיפורים ואנשים אמיתיים בונים תחושת אמון ביניכם לבין קהל היעד ועוזרים ליצור מותג שפונה לאנשים ברמה האישית. לכן אסטרטגיה זו צריכה להיות בחזית, כאשר יוצרים סרטון תדמית.

כללו המלצות

אם אתם רוצים ליצור תדמית טובה ומותג חזק, אל תסתמכו רק עליכם ועל העובדים שלכם, תנו גם ללקוחות מרוצים לעשות את העבודה עבורכם. שלבו בסרטון התדמית לקוחות אמיתיים שניסו ונהנו מהמוצר או מהשירות שאתם מספקים ומוכנים לספר על כך לכל העולם. המלצות וחוות דעת של לקוחות מרוצים מוסיפות אמינות, בכוחן להשפיע על החלטתם של הצרכנים והן מראות שאפשר לסמוך על המותג.

הראו לקהל היעד כיצד הפכתם למומחים

תנו לקהל היעד שלכם לראות עד כמה אתם מומחים בתחומכם. תנו להם עצות אמיתיות שיוכלו ליישם בחייהם, או ספרו להם את סיפור ההצלחה שלכם. בדרך זו אתם יכולים להפוך את המותג שלכם למזוהה עם ידע, ניסיון ומומחיות, לצד ערכים נוספים כמו אמינות או יחסי אנוש טובים.

שלבו קריאה לפעולה

גם כאשר אתם מצלמים סרטון תדמית אתם עושים זאת מסיבה מסוימת – למשוך לקוחות לעסק ולחזק את המותג. לכן עליכם לוודא שקהל היעד שלכם ידע מה עליו לעשות בשלב הבא. כאשר אתם משלבים קריאה לפעולה, אתם מראים ללקוחות שלמותג יש כיוון ומטרה ושאתם זמינים לעסקים, במידה והצופים מעוניינים להמשיך אתכם הלאה. היכן לשלב את הקריאה לפעולה וכיצד לעשות זאת, זה כבר תלוי במותג, בקהל היעד ובתחום הפעילות, ותמיד אפשר לשחק עם הנושא ולראות מה עובד הכי טוב עבורכם.

זכרו - המותג שלכם הוא אתם!

כאשר מצלמים סרטון תדמית, תמיד חשוב לבלוט ולהיות ייחודיים, אבל זכרו שאין זה מספיק. אם אתם רוצים לחזק ולבנות את המותג שלכם, עליכם לרכוש את האמון של קהל היעד שלכם, ולאפשר לו לזהות אתכם בזכות כל הדברים שמייחדים אתכם.

אלו לא השירותים או המוצרים שמוכרים, אלא המותג שלכם. לכן עליכם לשתף פעולה עם אנשי מקצוע מומחים שיעזרו לכם ליצור סרטון תדמית מקצועי, לאחר אפיון מעמיק, תוך כדי שימוש בטכנולוגיות וכלים ומתקדמים אשר יאפשרו לכם להעביר את רוח המותג בצורה הטובה ביותר!

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  מונופולי  מותג מצליח 

 

 
1
תמונת המשתמש
משה
חשוב ומעניין
חשוב ומעניין. תודה רבה.
04/02/2023