כך בעלי עסקים חוסכים אלפי שקלים בכל חודש

יש לכם עסק שבו אתם מעסיקים עובדים? ככל הנראה אתם נלחמים בכל חודש על מנת להגדיל את ההכנסות ובו בזמן להקטין את ההוצאות. אך האם אתם יודעים כי פעולה אחת קטנה תוכל לחסוך לכם אלפי שקלים בכל חודש? אנו כמובן לא מדברים על לפטר עובדים או לשנות את הפעילות העסקית שלכם.

 

 

אנו מדברים על הצבת שעון נוכחות בעסק, שעון קטן שיכול לחסוך לכם אלפי שקלים. לא מעט בעלי עסקים אינם מכירים את החשיבות של השעון הזה, ולכן הם לא משתמשים בו. אך בפועל השעון הזה יכול לעשות הבדל מהותי, וחבל שתפספסו את ההזמנות. כיצד שעוני נוכחות בעסק יכולים לחסוך לכם כסף?

שעוני נוכחות מדייקים בשעות כניסה או יציאה

במקרה שבו אין לכם שעון נוכחות בעסק, אתם צריכים לסמוך על העובדים שיגידו לכם מתי הם הגיעו ומתי הם יצאו. אך במקרה שבו הם לא בדיוק זוכרים את השעה המדויקת, הם פשוט יעגלו את השעות לטובתם. לעיתים הפעולה הזאת יכולה להתרחש במודע ולעיתים היא עשויה להתרחש בתום לב. אך בפועל בכל פעם שעובד יעגל את השעות לטובתו, אתם תמצאו את עצמכם מפסידים כסף. אם יש לכם עשרות רבות של עובדים בעסק, מדובר על הפסד של אלפי שקלים כל חודש. לא הגיע הזמן שתעצרו את הסחף, ותקבלו שעות כניסה ויציאה בצורה מדויקת?

שעון נוכחות מונע התעסקות מיותרת מצד העובדים

החוק קובע כי ישנה חובה לדווח על שעות כניסה ושעות יציאה של כל עובד בתלוש החודשי. לכן אם לא יהיו שעוני נוכחות בעסק, אחד מהעובדים יצטרך לתעד את שעות הכניסה והיציאה. במקרה כזה מדובר על כוח אדם שמבוזבז ללא כל סיבה הגיונית, המשמעות היא הפסד של אלפי שקלים כל חודש. במקום שאותו עובד יסייע לעסק לגדול ולהתפתח, הוא עושה את העבודה ששעון הנוכחות יכול לעשות במקומו. אז למה שלא תעסיקו עובדים שיעשו את העבודה שהכם טובים בה, ותאפשרו לשעון הנוכחות לוודא מתי כל עובד נכנס או יצא. תהפכו את העבודה בעסק לעבודה יעילה ואפקטיבית פי כמה.

שעוני נוכחות מונעים מהעובדים להרגיש מקופחים

עובדים שמגיעים לעבוד אצלכם בעסק צריכים להרגיש כי אתם עושים כל מה שנדרש כדי לספק אותם. אך על דבר אחד העובדים לא יהיו מוכנים להתפשר, אנו כמובן מדברים על השכר שאותו הם אמורים לקבל בסוף החודש. כאשר האינטרס שלהם יהיה לקבל את השכר הכי גבוה שיש. אך מספיקה טעות אחת קטנה או אפילו חוסר הבנה, כדי לגרום לכך שהעובדים ירגישו מקופחים. תוכלו למנוע טעויות שכאלה על ידי הצבה של שעון נוכחות בתוך העסק. שעון נוכחות ממוחשב שפועל על פי מה שבדיוק קורה בפועל – ועליו אפשר לסמוך.

יציאה וכניסה ממשמרת ללא עיכובים מיותרים

אם יש לכם כמות גדולה של עובדים, אתם בוודאי מבינים כי חשוב להפוך את היציאה והכניסה מהמשמרת לפשוטה עד כמה שאפשר. כל זמן שבו העובדים אינם עובדים, אך לא יכולים לבצע יציאה או כניסה מהעסק זהו הפסד כספי. גם כאן במקרה של מאות עובדים ההפסד עשוי להגיע לאלפי שקלים כל חודש. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לייעל את הכניסה ואת היציאה זה להציב שעון נוכחות. השעון עושה את העבודה הקשה, והוא יכול בתוך שניות לתעד כניסה או יציאה של עובד. כך שגם אם מגיעה כמות גדולה של עובדים, ניתן לספק דיווחים שונים תוך מספר דקות.  

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  הזדמנויות עסקיות  הזדמנות לרווחים  מחיר העסק  מחשבון תשואה  עסק ותיק  עסק חדש  פתיחת עסק  פתיחת עסק חדש