נתונים המשפיעים על מכירת דף לאינסטגרם

 

 

רשת האינסטגרם אשר החלה בתור רשת חברתית לפרסום תמונות, כבר מזמן הפכה לפלטפורמה בעלת פעילות כלכלית נרחבת. כל אחד יכול להקיף דף אישי באינטסגרם ולשתף בו תמונות. גם אנשים פרטיים וגם חברות מסחריות. חלקם של דפי האינסטגרם זוכים לעוקבים רבים, המנהלים אינטראקציה עם הדף וכל כל פרסום בו זוכה לחשיפה רבה. והיכן שישנה חשיפה רבה, ישנו גם פוטנציאל שיווקי בעל ערך. רבים משתמשים באינסטגרם בתור כלי לקידום מכירות ולבניית מותג.

ישנם אנשים פרטיים אשר פותחים חשבון באינסטגרם ומפרסמים את תמונותיהם ומתחילים לזכות בחשיפה גדולה מאוד אשר הופכת אותם להיות משפיענים. וכאשר אופי הפרסומים שלהם מתמקד מול קהל בעל תחומי עניין מוגדרים זה הופך להיות דף אליו המפרסמים הרלוונטים לוטשים עיניים ומוכנים לשלם תמורת חשיפה, למשל באמצעות תוכן פרסומי מוסווה.

אך כיצד המפרסמים, וגם המשפיענים ידעו לתמחר את הדף?

כמו תמיד אין לנו נוסחה שתוכל להגיד לנו במדוייק מהו הערך הכלכלי של דף האינסטגרם, אך בהחלט ישנם מדדים אשר יכולים להיות אינדיקציה לערך. אנו יכולים לעקוב אחר אותם המדדים ועל פי הם לדעת את ערכו היחסי של דף האינסטגרם. ישנם כלים באינטרנט אשר מנסים לעשות זאת באופן אוטומטי, הם אינם מושלמים אך הם יכולים לתת לנו מידע חשוב ואינידקציה לגבי שווי הדף.

כאשר אנו רוצים לתמחר דף אינסטגרם עלינו לקחת בחשבון את הערכים הבאים:

שיעור המעורבות (Engagement rate) – לכמה השתתפות הדף זוכה; כמה לייקים, תגובות וצפיות יש לפרסומים בו.

מספר העוקבים – כמה אנשים עוקבים אחר הדף; חשוב שאלו יהיו עוקבים אמתיים וגם עוקבים התואמים את נישת השוק שלכם.

חשיפה לפוסטים (Post Reach) – מספר המשתמשים אשר זכו לראות את הפוסטים.

אם תרצו לנסות לחשב את ערכו של הדף, תוכלו לנסות לעשות זאת בעזרת כלים כמו Influncer או HypeAuditor.

עוד נקודה שצריך לקחת בחשבון היא אופי הפרסומים בדף. במקרים רבים התמונות המפורסמות בדף הן התמונות האישיות של בעל הדף. דף שכזה אינו נחשב לבעל ניידות, אף על פי שיתכן כי בהחלט מוצדק לפרסם בדף זה בזכות החשיפה הרבה.

 

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  איך להרוויח כסף  אתר אינטרנט יד שניה  אתרי אינטרנט פעילים למכירה  הזדמנויות עסקיות  הזדמנות לרווחים