היכן כדאי להשקיע 200 אלף שקל?

 

 

על אף התמונה עם הדולרים, מדובר על 200 אלף שקל חדש, אז אם עומד לרשותכם סכום כסף פנוי חבל לא לנצל זאת. מוטב לתת לכסף שלכם לעבוד בשבילכם ולייצר עבורכם הכנסות. אחת האפשרויות היא להפקידו בתכנית חיסכון בבנק אך הריביות הנמוכות הקיימות היום בשוק מביאות אותנו למסקנה אחת ברורה "זוהי אינה האפשרות הטובה ביותר". אם כך היכן ניתן להשקיע 200 אלף שקל? להלן כמה רעיונות למשקיעים:

הבטוח > רכישת דירה

השקעות בנדל״ן תמיד נחשבות להשקעות אטרקטיביות, אך מומלץ להיעזר במומחי נדל״ן על מנת להעריך את מצב השוק והזדמנות ההשקעה. עם מאתיים אלף שקלים לא קונים דירה היום בישראל, אך תוכלו להשלים את הסכום בעזרת משכנתא. כך תוכלו לרכוש נכס וליהנות מתשואות בדמות דמי שכירות חודשיים, דבר המייצר לכם הכנסה חודשית קבועה ובטוחה לאורך זמן.

שטח זר > השקעה בקרן נדל״ן

אם רצונכם ליהנות מההזדמנויות של שוק הנדל״ן אך אינכם מעוניינים לרכוש נכס קבוע עם משכנתא. בסכום יחסית נמוך יש אפשרות להשקיע בנדל״ן באמצעות קרנות השקעה המתמחות בתחום הנדל״ן. קרנות אלו משקיעות בנכסי נדל״ן בעזרת קומץ של משקיעים, זה מאוד דומה לרכישת מניות. היתרון של השקעה זו הוא הנזילות הגבוהה של ההשקעה.

משקיע סמוי > השקעה בעסק כשותף

לא חסרים בעלי עסקים קטנים בשוק המחפשים להתרחב וזקוקים למשקיעים. סכום של 200 אלף שקל הוא אינו סכום גבוה אך במקרים רבים מספיק בשביל כניסה לשותפות בעסק קטן. בלוח עסקים יד 2 באינטרנט תוכלו למצוא עסקים המחפשים שותפים ואולי תמצאו שם הזדמנות המתאימה עבורכם. אתם יכולים להיכנס כשותפים פעילים ומעורבים או כשותפים פסיביים ושקטים.

השקעה בביטקוין

הכוכב העולה > השקעה בביטקוין

אחת מאפשרויות ההשקעה המעניינות אשר זוכות לתשומת לב רבה (לשנת 2017) הוא השקעה בבטקויין. תשומת הלב הרבה נובעת מהעליות המטורפות בערכו של הביטקויין הנחשב לבולט ביותר מבין כל המטבעות הדיגיטאליים. תחום הביקטוין הוא תחום חדש יחסית ויועצי ההשקעות חלוקים בדעתם לגבי כדאיות ההשקעה - ישנם מצדדים גדולים וישנם מתנגדים אך שבסופו של דבר עליכם להפעיל את שיקול דעתכם האישי ומוטב ללמוד היטב את הנושא בטרם משקיעים. ניתן לסחור בביטקויין בדומה להשקעות מט״ח אחרות, אך בשל אי ביסוס מעמדו החוקי בשוק הגלובלי וחוסר הבנה מספיקה על התנודתיות של מטבע זה זוהי נחשבת להשקעה מרובת סיכון. הדבר היחידי שנוכל לומר לכם בוודאות זה שאם רכשתם כמה מטבעות לפני 5-6 שנים, היום ערכו שווה זהב ואתם בטח לא קוראים את הכתבה הזו :-)

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  איתור עסקאות  בעלי עסקים  הזדמנויות עסקיות  הזדמנות לרווחים  השקעה בעסק  השקעות  יזמים חדשים  מונופולי  מחפש שותף  מיזם  מציאת שותף  משקיע לעסק  שותף לעסק  שותפים לעסק  שותפים עסקיים 

 

 
1
תמונת המשתמש
רוני חלאווי
תקנו דירות בחו"ל ותחזירו השקעה
סיכון נמוך תשואה גבוהה.. חפשו השקעה בנכסים בארה"ב
26/10/2018
 
2
תמונת המשתמש
משקיע מאושר
דווקא כן קוראים
יש לי ביטקווין ואני מאושר בחלקי
03/06/2018