3 דרכים יצירתיות לשווק את העסק שלכם

 

 

שיווק עסקי הוא תחום המחייב שימוש קבוע  ביצירתיות. ישנן שתי סיבות עיקריות לכך:  האחת היא הדינמיות של עולם העסקים, המשתנה מידי יום בהתאם להתפתחויות, טכנולוגיות ושינויים חברתיים. הסיבה השנייה היא היותו של העסק חלק משוק תחרותי בו תמיד רצוי להתחדש ולהיות עדכניים, במטרה  לבדל את העסק מהמתחרים.  עולם השיווק כולל אינספור שיטות המשרתות אסטרטגיות שונות. חשוב להתאים לכל עסק את אמצעי השיווק המתאימים ביותר בהתאם לקהל הלקוחות הייעודי שלו.

 מספר כללים, הנכונים לגבי רוב העסקים; להלן 3 דרכים יצירתיות לשווק את העסק שלכם:

לקוחות מרוצים יהפכו במהרה לשגרירים של העסק

 ניתן לראות באתרי אינטרנט של עסקים וחברות, אץ רשימה הלקוחות של העסק. זוהי דרכו של העסק להציג את יכולותיו, במיוחד כאשר קיימות המלצות אותנטיות מפיהם של הלקוחות. את מערכת היחסים בין העסק לבין הלקוח ניתן למנף בצורה טובה, אשר מועילה לשני הצדדים. נסו לספר סיפור הכולל את האתגרים ואת השותפות ביישום הפתרון. זהו את הסיפור המוצלח אותו תוכלו לפרסם באתר האינטרנט שלכם במטרה לקדם גם ברשתות החברתיות.

שיווק באמצעות האימייל

לשיווק באמצעות האימייל ישנה לעיתים אסוציאציה של דואר ספאם, למרות שפועל אין זה לא כך. שיווק באמצעות ניוזלטר ללקוחות העסק, הנו אמצעי נפלא להעברת מסרים ומידע, דבר המגובה  בסקרים. שליחת ניוזלטר באופן קבוע, יכולה לסייע ליצירת ושמירה על מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. פעילות זו, מסייעת לשמירת קשר עם הלקוחות, ומגדילה את הסיכויים לעסקאות חוזרות, בעיקר כאשר מועבר מידע רלוונטי, ועדכני ומעניין.

קבלת עזרה ממומחים

בהתאם לתחום המומחיות של העסק, ניתן להציע עזרה וסיוע ללא עלות לציבור, החל מייעוץ חינם ולא מחייב בבית העסק ועד פרסום מאמרים באתר האינטרנט. לדוגמא:  שף הדבר יכול לסייע ליחסי הציבור שלו ולהפיכתו לאוטוריטה בתחום הקולינארי, במטרה לגייס לקוחות נוספים ומצב אותו כמוביל בתחום.

חשוב לייצר את התמהיל השיווקי הנכון, בהתאם לאסטרטגיה של העסק, קהל לקוחותיו, מטרותיו והתקציב בקיים המיועד לפעילות זו. הכלים בהם ניתן להשתמש רבים ויכולים להשתנות מעסק אחד לאחר וגם במהלך מחזור חייו של העסק.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  עסק ותיק  עסק קיים  עסקים חדשים  שיווק העסק