רכישת עסק פעיל מתיווך

 

 

רכישת עסק פעיל יכולה להיות צעד נבון עבור מי שרוצה להיכנס לעולם העסקים ולנהל עסק עצמאי. אמנם לרכישת עסק פעיל ישנה עלות גבוהה, אך רכישת עסק פעיל מאפשרת לכם סוג של קיצור דרך לעולם העסקים - אתם מקבלים עסק קיים לעיתים אשר מייצר גם הכנסות ובעצם מפחיתים את הסיכון על השקעתכם. אך כמובן שבטרם קונים עסק פעיל יש לבצע בדיקות רבות על מנת לוודא שהעסק מתאים לכם – רכישת עסק מתיווך לעסקים, בואו נאמר שייתכן והיה כדאי, לא כל העסקים המוצעים למכירה דרך הלוח הם של בעל העסק, לפעמים בעל העסק בחו"ל, יש לו עסקים נוספים פעילים שלא מתאפשר לו להתעסק עם המכירה ועוד נושאים, מתווך אמון לתת לכם את המכלול על העסק ולאמת זאת במסמכים כתובים – מה שאומר שעבודה חלקית כבר נעשית על ידו, כאשר אתם מחפשים עסק?! יש לוודא כי מבחינת הכישורים והאופי האישי שלכם יש לו פוטנציאל כלכלי ולא מדובר בעסק כושל אשר יגרור אתכם לחובות גם אם הוא מוצע דרך תיווך עסקים.

חיפוש אחר הזדמנויות השקעה

לא פשוט למצוא עסק פעיל למכירה. באינטרנט תוכלו למצוא לוחות עסקים המציעים עסקים למכירה אך יש צורך במשאבים וזמן על מנת לנתח כל עסק המוצע למכירה ולבדוק האם הוא באמת מתאים עבורכם; יש כאן שיקולים רבים המתחילים מרצינות המוכר ועד התקציב והניסיון האישי שלכם שאמור לבוא לידי ביטוי בניהול העסק. מי שמציע עסק למכירה באינטרנט, מן הסתם, אינו מנדב מידע רב על העסק ופעילותו; אלו הם דברים אותם יש לבדוק אותו באופן אישי ומדובר בתהליך מורכב.

יתכן שישנו עסק המוצע למכירה, עסק בעל פוטנציאל, אך לא בהכרח הוא מתאים לידע ולניסיון שיש לכם ואולי זוהי השקעה טובה אך לא מתאימה עבורכם. על מנת לרכוש עסק קיים יש צורך בניתוח וסינון של ההצעות.

עסק מתיווך

קניית עסק פעיל בעזרת תיווך בין עסקים

מתווכי עסקים יכולים לסייע לכם מאוד בתהליכי רכישת עסק, הם למעשה חולייה מקשרת בין קונים לבין מוכרים. בידי המתווכים תמיד יש מידע מפורט על עסקים העומדים למכירה והם יודעים לקשר בין המוכר לבין הקונה המתאים לטובת שני הצדדים. מתווכי עסקים יכולים לעזור לכם בתהליך הסינון ולהציג עבורכם אפשרויות השקעה המתאימות לתקציב העומד לרשותכם ולמאפייני העסק שבו אתם מעוניינים.

מתווכים אמנם גובים עמלת תיווך עבור שירותיהם, אך הם מביאים איתם הרבה ערך מוסף עבור המשקיע. מלבד החיסכון בזמן הם בקיאים בכל השלבים של מכירת העסק, החל מהערכת השווי של העסק ועד לדקויות המשפטיות של העברת הבעלות וחתימת החוזה למכירת העסק ועם ניסיון אין להתווכח

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  בעלי עסק  בעלי עסקים  הזדמנויות עסקיות  הזדמנות לרווחים  הערכת שווי עסק  זיכיון  חישוב מחיר העסק  חתימת הסכם  עושים עסקים  עסק למכירה  עסק פעיל  עסקים זכיינים  עסקים למכירה