פגישות עסקים בתקופת הקורונה

בשנים האחרונות אנו רואים מגמה עולה של חללי עבודה משותפים ברחבי הארץ בכלל, ובתל אביב בפרט. חלל עבודה הוא קומפלקס משרדים וחללים פתוחים שנועד לתת פתרון לבעיית הנדל"ן העסקי, בתקציב נוח וקבוע המכיל שירותים שונים.

 

 

במילים אחרות, אתם משלמים תשלום חודשי קבוע יחסית נמוך ומקבלים את שירותי המקום כגון: מטבחון מאובזר, אזור קבוע עם שולחן וכיסא, גישה לאינטרנט ויש אפילו פעילויות פנאי נוספות כמו הרצאות מעניינות, סדנאות ודוכנים שונים. אוקיי, עברנו על מה המקום מספק, האם אפשר לקבוע פגישות עסקים בחללי עבודה משותפים? אבל אם אנחנו לא רוצים לשכור לטווח ארוך אנחנו צריכים למצוא פתרון לפגישה עסקית או אפילו פגישת צוות. יש פתרון נהדר! חדר ישיבות שניתן להזמין לתאריך מסוים, לבחור גם שעה מסוימת וכמה זמן תיערך הפגישה.

מתחילים בחיפוש אחר חלל עבודה משותף!

ישנן הרבה חברות המציעות את שירותי חלל העבודה המשותף שלהן ולעיתים החיפוש יכול להיות מתיש ומבלבל. בשביל לעשות סדר, מומלץ להיכנס לקטלוג המכיל רשימת חללי עבודה, מה שכבר עושה לכם את רוב העבודה מבחינת: בחירת המיקום המתאים לכם, גודל המקום, טווח השכרה מינימלי ואפילו סיור וירטואלי על מנת שתוכלו לראות את כל פינות חלל העבודה בלי לצאת מהבית. אחד הדברים החשובים שיש להתייחס אליהם הוא: האם המקום פתוח בתקופת הקורונה? ברשימת חללי העבודה תוכלו לראות גם אם לחלל העבודה המשותף יש תו סגול המאפשר למקום להיות פתוח במהלך הקורונה.

העבודה מהבית הפגישה במשרד

אנחנו לא צריכים לספר לכם על השינויים הקיצוניים שהתרחשו בעקבות מגפת הקורונה, הרבה עסקים עברו לעבודה מהבית ואנשים רבים התחילו לעבוד כפרילאנסרים ולמכור את מוצריהם ושירותיהם מהבית. הבעיה נוצרת כאשר אנחנו מדברים עם לקוח פוטנציאלי בטלפון או ב-ZOOM והלקוח רוצה להיפגש. הדבר הראשון שקורה לנו, הוא זרם אימה ששוטף אותנו ואנחנו מתחילים לגמגם ולא יודעים מה לעשות. יש חדשות טובות, אפשר לצאת מהפאניקה כי יש פתרון מושלם.

חדר ישיבות לפי שעה

במידה ואתם נמצאים קצת דרומית למרכז, למשל רחובות או נס ציונה, והלקוח נמצא קצת צפונית למרכז למשל הרצליה או נתניה, המקום הכי נוח להיפגש הוא תל אביב. כל מה שצריך לעשות, זה לבדוק את חללי עבודה בתל אביב המתאימים לפגישות, ולבחור סנן ברשימה: "משך השכרה". בצורה זו, תוכלו לבחור מבין כל חללי העבודה את המקום המושלם עבור הפגישה שלכם ומשך הזמן בו אתם צריכים את המקום. במילים אחרות, לא צריך לשכור את חלל העבודה לטווח ארוך!

פגישות ZOOM
נמאס לכם להיפגש בZOOM?

פגישות צוות שבועיות

יש לכם חברה קטנה בתחילת הדרך עם מספר מצומצם של עובדים, נניח 3-5 עובדים? אם נמאס לכם להיפגש בZOOM, חלל עבודה משותף יכול להיות נהדר גם לפגישות צוות שבועיות. אתם שוכרים את חדר הישיבות לתאריך ולזמן הנדרש וזה נותן לכם פתרון נהדר שלא מצריך השכרת משרד עם חוזה ארוך טווח, במחיר שבשלב הזה של הקריירה קצת קשה להרשות מבחינה כלכלית.

הפתרון המושלם

אם אתם מחפשים מקום למפגש עסקי או ישיבת צוות מידי פעם, חלל עבודה לצורכי פגישות הוא הפתרון המושלם. במיוחד אם אתם מחפשים חלל עבודה מסוג זה באזור תל אביב. אתם יכולים ליהנות מעשרות אפשרויות של חללי עבודה המציעים את האפשרות להשכיר חדר פגישות באופן שעתי או יומי ובמחירים נוחים.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  איתור שטח להשכרה  בעלי עסק  בעלי עסקים  לוקיישן  מיקום העסק  משרדים  שיווק העסק 

 

 
1
תמונת המשתמש
מושון מחולון
הכנה לבום שאחרי הקורונה
כתבה מושלמת להתפוצצות היזמית שתהיה פה רגע אחרי שהקורונה תצא מחיינו
18/01/2021