עסק למכירה, היכן כדאי לפרסם?

 

 

יש לך עסק הקיים כבר שנים אבל אתה חושב שהגיע הזמן למכור אותו ולפרוש לגמלאות? ואולי הסיבה היא אחרת? כך או אחרת, אם החלטת למכור את העסק שלך, חשוב שתעשה זאת בצורה מסודרת. המשמעות היא שתעשה זאת באמצעות חוזה בין המוכר לקונה, חוזה אשר יסדיר את כל העניינים וידאג לאינטרסים שלך. אבל לפני שמגיעים לרגע המיוחל של החתימה על החוזה, עליך לפרסם שאתם מעוניין למכור את העסק, על מנת שתקבל הצעות מקונים פוטנציאליים. חשוב גם לקבל מספר הצעות ולנהל משא ומתן כדי לקבל את העסקה הכדאית ביותר. אבל כיצד והיכן עושים פרסום עסקים למכירה?

פרסום עסקים למכירה צריך להיעשות במקום שבו יש קהל של אנשי עסקים ויזמים העשויים לגלות עניין ברכישת העסק. פעם היינו עושים זאת בעזרת העיתון, אבל כיום, בעידן האינטרנט, ישנם אמצעים יעילים הרבה יותר לפרסום עסקים למכירה. בעוד שבעיתון מבקשים ממך תשלום על מודעה, באינטרנט אתה יכול לעשות זאת חינם אין כסף, ואף לפרסם באופן עצמאי. פרסום עסקים למכירה באינטרנט עדיף לאין ערוך על פני העיתונות המודפסת; ניתן לעדכן את הפרסום 24 שעות ביממה, ואין צורך לחכות לעיתוני סוף השבוע המלאים בלוחות מודעות. כל אחד יכול לפרסם או לחפש כל אימת שירצה בכך.

בימינו, פרסום עסקים למכירה מתבצע אך ורק באמצעות רשת האינטרנט. בלוח עסקים למכירה תוכל להציע את העסק שלך למכירה וליהנות מחשיפה לקהל בעל עניין בנושא. כל אלו אשר מעוניינים לרכוש עסקים יודעים שלוח עסקים באינטרנט הוא המקום להתחיל לחפש; זוהי בעצם הזירה המפגישה מוכרים וקונים המחפשים הזדמנויות עסקיות. אף אחד מהם אינו צריך לשלם דבר, לא בעבור החיפוש – כל השירותים המוצעים בלוח העססקאות מונופולי חלקם בתשלום וחלקם בחינם.

הלוח אטרקטיבי מאוד עבור מי שמחפש לרכוש עסקים, וזאת בזכות החיפוש המתקדם שלו. הלוח מאפשר לבצע חיפוש קל ומהיר של עסקים למכירה. בראש ובראשונה אתה בוחר את האזור שבו אתה מחפש עסק, אחר כך את הקטגוריה, ולבסוף – את טווח המחירים. אם למשל אתה מחפש עסק בתחום האופנה בתל אביב, בטווח מחירים של עד 100 אלף שקלים, אין צורך לקבל תוצאות של עסקים מתחומים אחרים, מאזורים אחרים ומחוץ לטווח המחירים שקבעת לעצמך. בזכות החיפוש המתקדם ניתן לחפש עסקים למכירה בצורה קלה ויעילה.

לוח לפרסום עסקים למכירה עם הרבה ערך מוסף

לוח עסקים הוא הרבה יותר ממקום המציע פרסום עסקים למכירה. הלוח שואף ליצור קהילה שבה ניתן לקבל טיפים ומידע על רכישת עסקים ניהוליים. נוסף על כך הלוח מושך אליו הרבה מאוד אנשי עסקים ויזמים. זהו המקום לקבל בו מידע בנושאים שונים, כגון זכיינות, חוזים, שותפויות, נדלן מסחרי (הפרסום בלוח חינם) ועוד. אלו הם נושאים חשובים, ולכל מי שמתעניין בפרסום עסקים למכירה ודאי יש עניין בהם. אשר על כן כל אחד ואחד מנושאים אלו בהחלט נותן ללוח ערך מוסף רב.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  בעלי עסק  בעלי עסקים  הזדמנויות עסקיות  יזמים חדשים  לוח מודעות לעסקים  לוח עסקים  מונופולי  מכירת עסק  עסק למכירה  עסק למסירה  עסקים למכירה  עסקים פעילים למכירה  פרסום חינם  פרסום עסק 

 

 
1
תמונת המשתמש
Larry Fox
אנו מספקים שירותים פיננסיים
הכל תלוי מה היקף ההשקעה הנדרשת להקים עסק
13/01/2021
 
2
תמונת המשתמש
משה האיש והאופנוע
מדלן לנדל"ן מונופולי לעסקים
מדלן לנדל"ן מונופולי לעסקים. כל קהילה והנישה שלה.
28/10/2020
 
3
תמונת המשתמש
הבית של הפנקייק
תאמינו או לא - האתר עובד.
ראשית שאפו על כמות הפניות שהגיעו דרככם, אבל מה שיותר מעניין שמכרתי תוך חודש. אתר כלבבי :-)
20/08/2019
 
4
תמונת המשתמש
בני
חייב להגיד שהייתי סקפטי
חשבתי שמדובר בלוח קטן, פירסמתי פה את הפיצריה שלי (בהוד השרון) ומכרתי אותה למישהו שהגיע אלי דרך האתר, ויחסית קיבלתי הרבה פניות. מוטב לציין כי דרך יד 2 לא קיבלתי פניות בכלל.
04/07/2019
 
5
תמונת המשתמש
אסי ר.
אחלה לוח! מפרגן בכייף בזכותכם
מכרתי את העסק שלי! תודה
27/03/2019