ארבע הדרכים העיקריות לאיתור שטחי מסחר להשכרה

 

 

אם אתם רוצים לפתוח עסק ברוב המקרים תהיו זקוקים לשטח מסחרי כלשהו שבו תקיימו את הפעילויות שלכם. רוב האנשים אינם רוכשים את הנכס, שכן הדבר דורש השקעה אדירה שהיא למעלה מיכולותיהם הכלכליות, אלא פשוט שוכרים נכס כדי לקיים בו את הפעילות העסקית שלהם. אם פעילות עסקית זו מתנהלת נכונה ובצורה מוצלחת, ההכנסות שלכם יכסו את הוצאות השכירוּת, את המשכורות ואת התשלומים השונים, וישאירו לכם רווח נאה.

אך כיצד מאתרים נכסים להשכרה?

אפשר לציין ארבע דרכים עיקריות לאיתור אופטימלי של שטחי מסחר להשכרה: באמצעות חיפוש נכסים במרכזי קניות, באמצעות חיפוש נכסים בעיתונות, באמצעות חיפוש נכסים ברשת האינטרנט ובאמצעות מתווכים. להלן נציג בפירוט את ארבע הדרכים:

חיפוש נכסים במרכזי קניות

מרכזי קניות, בשונה מחנויות קטנות שאותן תמצאו ברחובות העיר, נמצאים בבעלות של חברות גדולות אשר הקימו את הפרויקט ומתנהלות בצורה מסודרת. בונים מרכז קניות, וכל שטחי המסחר שלו נמצאים תחת אותה בעלות. אם אתם מחפשים נכס להשכרה בקניון, פשוט תצטרכו לפנות להנהלה ולראות אם ישנם נכסים פנויים להשכרה בטווח המידי או בטווח הקרוב. בדרך כלל בעלי הקניון אינם משקיעים זמן וכסף בפרסום הנכסים, על כל פנים לא הרבה יותר מעבר למודעה באתר הבנייה. לא תמצאו אותם במודעות העיתונים, אך ייתכן מאוד שתאתרו אותם בלוח עסקים אינטרנטי.

חיפוש נכסים בעיתונות

עיתוני סוף השבוע ידועים מאוד בזכות המודעות הרבות שיש בהן. אלו יכולים להיות עיתונים בפריסה ארצית המציגים נכסים להשקעה בכל רחבי הארץ, או עיתונים מקומיים אשר מפרסמים מודעות של היישוב הספציפי או המועצה האזורית. אם אתם מחפשים מחסנים או חנויות, סביר להניח שתוכלו למצוא אותם שם.

חיפוש נכסים באינטרנט

אין זה סוד שהאינטרנט הולך ומשתלט על החיים שלנו, לטוב או לרע, והוא מציע לנו דרכים יעילות יותר לבצע את הפעולות שאנו רגילים לעשות. האינטרנט הוא דרך מעולה לחפש נכסים מסחריים להשכרה. אם אתם רוצים לאתר נכס מסחרי להשכרה, תצטרכו להיכנס ללוח עסקים ולבצע שם חיפוש. האינטרנט מאפשר לבצע חיפוש בצורה יעילה ועל פי הקריטריונים המעניינים אותנו. כך לדוגמה נוכל להפעיל מסננים כאשר אנו נמצאים בחיפוש אחר נכס בטווח מחירים מסוים או באזור ספציפי.

בעסקים הכל מסתכם בלוקיישן, לוקיישן, לוקיישן.

ז'אן קלוד מקס
 

מתווכים

גם משרדי תיווך עוסקים באיתור נכסים מסחריים להשקעה. אתם יכולים לגשת לאחד ממשרדי התיווך ולהסביר שם את מאפייני הנכס שאתם רוצים. הם ימצאו עבורכם את הנכסים הרלוונטיים שמהם תוכלו לבחור. מובן שהמתווכים גוזרים את עמלת התיווך שלהם, דבר אשר עלול לייקר את הנכס.

מעבר לצורת החיפוש, שהיא פשוט פרט טכני, עליכם לשים את הדגש על מאפייני הנכס. הדבר תלוי מאוד בפעילות העסקית שאתם מתכננים. אם למשל מדובר במסעדה, תרצו שיהיו מקומות חנייה בסביבה. לעומת זאת, מקום קטן לממכר פלאפל נשען יותר על העוברים ושבים, ומחפש מקום עם תנועה גדולה של הולכי רגל.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  איתור עסקאות  איתור שטח להשכרה  לוקיישן  מיקום העסק  מקים עסק  נדלן מסחרי  פתיחת עסק חדש