מה הם דומיינים פגי תוקף?

קניית ומכירת שמות דומיינים ישנים מתרחשות מדי יום, ציידים הדומיינים מחפשים דומיינים ותיקים עם שמות קליטים וקצרים כאחד, למה? כי יש אנשים שמוכנים לשלם על זה. ולא מעט.

 

 

נבין תחילה שהדומיין שאתם "רוכשים" הוא בגדר אחזקה זמנית לתקופה של שנה או שנתיים, ולאחרונה החל משנת 2020 גם ל-5 שנים (דומיין בין לאומי הוארך לעד 10 שנים), שלאחר מכאן נדרש מכם לחדש בשנית, ואם לא עושים זאת, לעיתים ניתן תקופת חסד של 30 יום ואף ל-45 יום לחידוש על ידי הבעלים, אך זו לא נוסחה ידועה מראש ואף בפעמים רבות מוזכר באינטרנט כי איגוד האינטרנט הישראלי בוחר לפעול בצורה שונה ממה שנהוג בעולם, במקרים מסויימים הם מתחייבים שתוך 4 חודשים הדומיין שלא חודש ישוחרר לשוק.

הסיבה: מצב של מנע מיצירת שוק עבור "ציידי הדומיינים"

אז מי אלו הם ציידי הדומיינים?

בעולם, שוק של משתמשים שמגלגל מילארדי דולרים מידי שנה. בארץ שוק רזה וקהילה מצומצמת ולא ריווחית במיוחד שמנסה להעתיק את ההצלחה של ארה"ב, אומנם הסכים עם זה כי לדומיין תהיה השפעה ישירה על הצלחתו ועל היכולת שלו למשוך תנועה לאתר, שם קליל נשמע קליט – זו עובדה.

אך להרוויח ובגדול כמו דומיינים פופולאריים בחו"ל, לא יקרה פה בארץ!

לדוגמא: מה דעתכם על כתובת האתר 555.CO.IL קליט? זה מה שחושבים ביטוח ישיר, אז כנראה שהמזל האיר להם פנים, ואם לא, בשביל זה צריך ביטוח.

כיצד יראה דומיין פג תוקף?

אם בכל זאת אתם מעוניינים להתעמק בפרטי הרישום של הדומיין שלכם, להלן מידע שמוצג במערכת ה-Whois ותכליתו.

דומיין בינלאומי:

Status: ok - דומיין פעיל לא נעול

Name Server: משתנה לפי נוהלי של כל אחד מהרשמים

דומיין ישראלי:

status:Transfer Locked סטאטוס דומיין לא משתנה

remarks: Domain not renewed. Being revoked. - כהערה

כשהמצב כזה, יש לעקוב באופן מתמיד אחר הדומיין ולקנות אותו מיד כאשר הוא משתחרר.

הצלחתם לעשות זאת? הרווחתם דומיין ייחודי וותיק ואולי יש בכם במקצת מהחומר שעשויים ציידי הדומיינים, אין לכם מה לעשות בו, תמכרו אותו בלוח איטרנט בקטגורייה דומיינים למכירה, שם תמצאו קונה לדומיין שלכם, את החלק של איך עושים העברת בעלות אפרט במאמר הבא

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  אתר אינטרנט יד שניה  אתרים למכירה  דומיינים