גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
חפש בפורטל העסקים
אני מחפש מתכנתי ג׳אווה לפיתוח(גם סטודנטים) הכלי הוצג בפני כמה חברות אנאליסטים שגילו התלהבות רבה ושלחו מכתבי כוונות שהם מאד מעוניינים להשתתף בביתא. כמו כן יצרתי קשר עם מספר רב של משקיעים שאמרו שהם ישקיעו אבל לא לפני ביתא. התוכנה שהוצגה פותחה כהוכחת ישימות ולא מדובגת כראוי וכן ללא תיעוד אבל מראה את כל היכולות הייחודיות שלה. עקב כך צריך לכתוב אותה מחדש כראוי. התוכנה עושה מהפכה בתחום ה IT. לטובת גילוי נאות, אין מדובר במשרה אלא שותפות. נדרשת עבודה של כמה שעות ביום שלא תפגע בעיסוקים או משרה קיימים. אני רואה במצטרפים אלי כשותפים לכל דבר. אם אתם יודעים איפה אוכל למצא אותם זה מאד יעזור לי.
30.09.2020
886
דייב דייב
 
 
 
2 תשובות
המלצה...
יש לי מישהי שמחפשת עבודה בתחום ץ, סיימה עכשיו לימודים, ככה שזה מצוין מבחינתה, וגם הכסף לא משחק גדול, כי זה טוב לה לניסיון
המלצה...
שלום! יש המון בנות מהמגזר החרדי שמכיוון שהן ללא תואר וניסיון, יותר קשה להם למצוא עבודה, וגם ככה השוק לא במצב טוב, אם תרצה אני מוכן לקשר אותך לאנשי מפתח במגזר ובתחום הזה, יכולים להביא לך הרבה בנות ממש טובות ואיכותיות, גם הכסף לא משחק הרבה, כי זה טוב להן לניסיון. בהצלחה!
תגובה לתשובה
דויד ברק דויד ברק
מגייס
אשמח לבדוק. נייד: 054-4718820