גודל גופן
חסימת הבהובים
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
הצהרת נגישות
ביטול נגישות

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

Internet Explorer ובChrome ובגרסאות ישנות של Firefox: לחצו על מקש Alt ועל מקש המספר או האות על-פי הרשימה. ב Firefox 3 ומעלה: לחצו על המקשים Alt + Shift + המספר או האות.

לא אישרת את חשבונך

שלחנו לך מייל אישור חשבון אך לא אישרת אותנו. נא אשר, ונסה שנית.

 
 
 
מה למצוא לך?
משה גרימברג -ניהול... יזם במונופולי
יזם
שני 29.04.2024

משה גרימברג -ניהול...

כל הארץ, ישראל
נרשם 26.09.2020


ייעוץ ארגוני

אנו מסייעים ומלווים מנהלים בכל הדרגות, בארגונים גדולים ובינוניים, אנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים, ועוזרים להם לממש את חזונם ומטרותיהם באמצעות ייעוץ ארגוני אפקטיבי ופשוט ליישום. הצלחת התהליך תסייע לארגון הן בטווח המידי, והן בטווח הארוך


ניהול שינויים וצמיחה

ניהול השינוי והצמיחה מאפשר להנהלה הבכירה לתת מענה איכותי ואפקטיבי לשאלות מפתח מרכזיות כמו: מהם השינויים הנדרשים? כיצד עלינו להשתנות? מי צריך להיות מעורב בהובלת השינוי? כיצד מבצעים בקרה? כיצד נלמד להתגבר על התנגדויות?


ייעוץ אסטרטגי

כיועצים אסטרטגיים אנו מתמקדים בסיוע ובליווי מנכ"לים וארגונים גדולים לטובת ביצוע עדכונים בתכניות האסטרטגיות שלהם. פעולות אלה מסייעות בהתאמה בשיפור הביצועים העסקיים באופן אפקטיבי ולאורך זמן.


הדרכה וליווי מנהלים

אנו עובדים עם הנהלות, מנהלים וארגונים טובים המבקשים להיות טובים יותר.  הדרכת מנהלים והנהלות, לצד ליווי והדרכה של כוחות מכירה, באים לתת מענה לעולם העסקים שהינו דינמי ומתפתח, ודורש לימוד ושיפור תמידי של היכולות האישיות.