שלוש הסיבות הנפוצות ביותר להקמת עסק חדש

הפעם החלטנו לבדוק 3 סיבות אשר גורמות לאנשים לפתוח עסק חדש

 

 

ישנם אנשים אשר בוחרים בדרך עצמאית מגיל צעיר ופותחים עסק משל עצמם. אחרים בוחרים לעבוד בתור שכירים ואולי יום אחד יחליטו לפתוח עסק עצמאי. לכל אדם יש את נסיבות חייו אשר מובילות אותו למקום שבו הוא נמצא. הפעם החלטנו לבדוק 3 סיבות אשר גורמות לאנשים לפתוח עסק חדש.

  1. ליצור מקור הכנסה שני - לא כל מי שמקים עסק עצמאי בהכרח עוזב את מקום עבודתו הקיים. ישנם רבים אשר בוחרים בהקמת עסק עצמאי, קטן בדרך כלל, על מנת ליצור לעצמם מקור הכנסה נוסף להכנסתם הקיימת בתור שכירים. אפילו אם העסק אינו מייצר מספיק הכנסות בשביל לפרנס אותם ואת משפחתם, עדיין זה נותן להם סכום כסף בנוסף למשכורת החודשית וזה בהחלט יכול לעזור. אך כאשר אתם מקימים עסק קטן אתם לעולם אינכם יכולים לדעת כיצד זה יסתיים. גם אם המטרה הייתה להקים עסק שיספק לכם הכנסה צדדית, יתכן שהוא יזכה להצלחה גדולה מעבר למה ציפיתם ויהפוך למקור ההכנסה העיקרי.
  1. פתרון למי שצריך גמישות בשעות העבודה - הרבה עסקים מצליחים הוקמו על ידי אימהות אשר חיפשו אחר מקום פרנסה מהבית. עבודה אשר תאפשר להן להיות עם ילדיהן, וכך הן הקימו עסק עצמאי הפועל מהבית. אבל לא רק נשים, גם גברים בנסיבות דומות הקימו עסק הפועל מהבית. הצורך להיות בבית, לצורך שמירה וטיפול בילדים או בעלי אנשים בעלי צרכים מיוחדים, הביא הרבה האנשים לגלות יצירתיות ולפתוח עסק אשר איפשר להם לעבוד מהבית. לא בהכרח מדובר בעסק שכל פעילותו היא מהבית, אך העיקרון הוא שמדובר בעבודה המאפשרת לבעלי העסק גמישות גדולה בשעות העבודה.
  1. שכירים אשר החליטו לצאת לדרך עצמאית - אנשים שפיתחו קריירה ועבדו במשך שנים רבות בתור שכירים, בוודאי רכשו ידע רב וניסיון. כמו כן הם רקמו מערכת של קשרים עסקיים בעלי ערך. אך בסופו של דבר הם מבינים שמישהו מרוויח על חשבונם. לכן בהחלט ישנם מקרים רבים בהם אנשים שעבדו בתור שכירים במשך הרבה שנים מחליטים לפתוח עסק עצמאי המתבסס על הכישורים שפיתחו במהלך השנים. לדוגמה אדם שניהל מחלקת פרסום בחברה גדולה יכול יום אחד להקים חברות פרסום משלו… מי שעבד בתור מכונאי רכב במוסך יכול לפתוח מוסך בעצמו…

חשוב שננסה ללמוד מאותן הדוגמאות. הן בעצם מלמדות אותו כמה דברים חשובים - ראשית כל אף פעם לא מאוחר, שנית אחד יכול לפתוח עסק עצמאי ולייצר לעצמו הכנסה, בין אם זו הכנסה צדדית או ההכנסה העיקרית. גם כאשר נסיבות החיים מחייבות אותנו להיות הרבה בבית, עדיין ישנן אפשרויות רבות.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  אתרים למכירה  בעלי עסקים  הקמת עסק 

 

 
1
תמונת המשתמש
כרמי
הקמת עסקים בימי קורונה
הקמת עסק הפכה לטרנד לאומי בגלל שקל היום יותר מתמיד לפתוח עסקים, ומכת האבטלה שכפתה עלינו מגיפת הקורונה,
28/10/2020