פליפינג – להרוויח כסף מדומיינים

 

 

ההתפתחויות הטכנולוגיות והאינטרנט הביאו לנו דרכים חדשות ליצור לעצמנו הכנסה: אחת מהן היא פליפינג, שיטה המאפשרת לנו להרוויח כסף מקנייה ומכירת דומיינים ולפעמים גם מאתרי אינטרנט למכירה.

להזכירכם כל דומיין הוא ייחודי, כלומר לא יתכנו שני דומיינים בעלי אותו שם, וזהו בעצם הבסיס אשר יוצר את הערך הכלכלי של הדומיין. מי שרוכש דומיין מחזיק בבעלות עליו ואם יש אדם אחר שחושק בדומיין המסויים ועבורו הוא בעל ערך, הוא עשוי להיות מוכן לשלם עליו סכום הגבוה מערכו הרגיל של דומיין (העלות של רישום דומיין חדש). זוהי בעצם המהות של פליפינג, לקנות דומיין במחיר זול ולמכור אותו עבור מחיר גבוה יותר, לצורך הפקת רווח מהפרשי המחיר. העלות של רישום דומיין חדש, בהנחה שהשם המבוקש פנוי, היא כמה דולרים בודדים. אך לאחר מכן ערכו של הדומיין יכול להגיע אפילו למאות מיליוני דולרים. הדוגמה המפורסמת ביותר היא הדומיין cars.com אשר נמכר בסכום הקרוב ל 900 מיליון דולר. מי שבאמת מצליח להשיג דומיינים אטרקטיביים בזול בהחלט יכול להתפרנס מזה.

כיצד לבצע דומיין פליפינג?

  1. בשלב הראשון יש לאתר דומיין שכדאי לקנות אותו, תוכלו לנסות לחפש דומיינים הקשורים לתחום מסוים, מוצר, מותג וכו'. תוכלו לנסות לראות אם הדומיין פנוי או למצוא הזדמנויות באתרים אשר מוכרים דומיינים רשומים מיד שנייה.
  2. בשלב השני עליכם לנתח את הדומיין ולראות עד כמה הוא ידידותי למנועי החיפוש, האם יש לו שם קצר וקולע, האם הוא רלוונטי, ממותג וכו.
  3. לאחר שבחרתם את הדומיין עליכם לרכוש אותו ולרשום אותו על שמכם. פעולה פשוטה שניתן לעשות תוך כמה דקות.
  4. עכשיו עליכם למצוא את הקונה עבור הדומיין, כלומר קונה שעבורו לדומיין יש ערך והוא יהיה מוכן לשלם עליו סכום גבוה, יותר גבוה ממה שאתם שילמתם עבור הדומיין. לצורך כך תוכלו להציע אותו למכירה באתרים המיועדים לכך, או אפילו לבנות דף בית פשוט בדומיין אשר מציע אותו למכירה. השלב האחרון, לאחר שנמצא הקונה הוא העברת הבעלות על הדומיין לבעליו החדשים.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  אתר אינטרנט יד שניה  אתרי אינטרנט פעילים למכירה  אתרים למכירה 

 

 
1
תמונת המשתמש
דומיין שווה זהב
מסכים בכל מילה
אחלה מאמר חש להדגיש יותר את הוותק
03/02/2020