יקנעם הדור הבא: כיצד הפכה ליעד נדל"ן?

במהלך השנים יקנעם התפתחה ממעברה לעיירת פיתוח ולבסוף הוכרזה כעיר. כיום, מי שנחשבת לאחד ממרכזי ההיי-טק הבולטים בישראל היא דווקא העיר יקנעם. היא סוחפת אליה משקיעים ויזמים רבים הנהנים מתשואה גבוהה, הטבות מס, נגישות מוגברת ונוף עוצר נשימה.

 
השכרת משרדים ביקנעם

 

מי את יקנעם?

יקנעם עילית, אשר ידועה גם כיקנעם, ממוקמת בפינה הדרום מזרחית של הכרמל. העיר קרובה לחיפה, צמודה למחלף של כביש 6 ונמצאת ממש על דרך המלך למרכז הארץ.

יקנעם עילית משתרעת על שטח של כ- 8,250 דונם ומתגוררים בה כ-22 אלף תושבים.
העיר התפתחה בהדרגה ולאור השיפור באופציות התעסוקה, משפרי דיור, אוכלוסיות חזקות ועובדים מתעשיית ההיי-טק החלו להימשך למקום.
ההתפתחות המדהימה של יקנעם ממשיכה, עם הקמת שכונה אקולוגית המכילה 1,500 יחידות דיור

יקנעם: לא רק שכונות מתפתחות, אלא גם פארק היי-טק

בעיר יקנעם קיימת רמה גבוהה של תשתיות, שירותים נלווים, נגישות גבוהה, סביבת עבודה נקייה ואווירה עסקית מיוחדת. כל אלו יוצרים מקום מושלם להשכרת משרד עם תנאי עבודה מדהימים.

בעיר קיימים שני מתחמי תעשייה אשר משתרעים על שטח כולל של 300 דונם. 145 חברות היי-טק ותעשיות עתירות ידע נכנסו אל המתחמים, והם מזרימים לתוך המרכזים האלה בעיר כ-14,000 עובדים מדי יום.

מבחינת שירותי ציבור בעיר - ביקנעם ישנם עשרות מוסדות חינוך, מסעדות, בתי קפה, שני קניונים ומרכזים מסחריים. לכל חובבי הטבע והסביבה הירוקה, כ-85 מ"ר משטחה של יקנעם הוא שטח ירוק והעיר מכילה המון פארקים גדולים ומגרשי ספורט.

השכרת משרדים ביקנעם

יקנעם מצויה בתנופה אדירה ומאכלסת במשרדי העסקים הנמצאים בתחומה את החברות המובילות בתחום הפיתוח והמדע בארץ ובעולם. יש לציין כי בנייני המשרדים ביקנעם נבנו על פי הסטנדרטים הגבוהים והיוקרתיים ביותר.

בעקבות מיקומה הנגיש של העיר אל כביש 6, תחבורה ציבורית ורכבת העמק בעלי עסקים רבים וחברות היי-טק עברו לנהל את משרדם בעיר. בפועל, העיר יקנעם הפכה ל"עמק הסילקון של הצפון" וקיימת כדאיות כלכלית רבה בהשקעה במשרדים להשכרה בתחומה.


לסיכום, העיר יקנעם הפכה מעיר עם שכונות שיכון ישנות לעיר מתפתחת עם מרכזי תעשייה ופארק הייטק והיא מושכת אליה עסקים רבים וחברות היי-טק אשר החליטו להעביר את משרדם לאזור מתפתח ומתקדם. במידה והנכם קוראים מאמר זה ומעוניינים לשכור משרד ביקנעם חשוב שתעשו זאת לפני שהמחירים יעלו.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  משרדים  נדלן מסחרי  תשואה