שוק ההון והשקעות בשוק הנדל״ן במסחרי

בתקופת הקורונה, בה אנשים רבים איבדו את ההכנסה שלהם ועלה הצורך ביצירת מנגנון נוסף להכנסה, יש לא מעט מהם שפנו לאפיקי השקעה שונים כמו למשל שוק ההון או עולם הנדל״ן. חשוב מאוד להבין כי ישנם מספר דרכים להשקיע בשוק ההון או בשוק הנדל״ן כאשר בשוק ההון זה יכול להיות דרך מסחר יומי, מסחר במניות לטווח ארוך או דרך ניהול תיק השקעות באחת מחברות ההשקעות..

 
צילום: freepik

 

בעוד שבעולם הנדל״ן ניתן להשקיע בדירות או בנדל״ן מסחרי כמו חנויות או משרדים. כמו בכל השקעה יש לבצע סקר שוק מקיף לפני שאנחנו נכנסים להשקעה כלשהי כאשר לא משנה באיזה ענף היא נמצאת.

מה עלינו לעשות לפני השקעה בשוק ההון?

שירותי הכוונה בשוק ההון  - הדבר הכי חשוב שיש לעשות לפני שאנחנו מתחילים להשקיע בשוק ההון הוא קבלת הכוונה בשוק ההון. לפני שאנו מתחילים לסחור עלינו להבין ראשית את המושגים הבסיסיים של שוק ההון, עלינו להבין מהו ניתוח טכני וכיצד יש להשתמש בכלים השונים של ניתוח טכני, כיצד לנהל את תיק ההשקעות שלנו והכי חשוב כיצד לבנות אסטרטגיית השקעה נכונה. אם תשאלו מומחים רבים מה הדבר הראשון שעליכם לעשות לפני שאתם משקיעים בשוק ההון אז כולם ודאי יאמרו לכם כי קבלת הכוונה בשוק ההון הינה קריטית להצלחה. בסופו של דבר מדובר במשחק סכום אפס, כלומר אם אחד מרוויח, יש מישהו שמפסיד, ולכן מי שלא לומד את רזי השוק בצורה טובה לפני שהוא מתחיל להשקיע בו, עתיד להפסיד את כספו. לאחר מכן, עליכם להתחיל לסחור במניות בתוכנות מסויימות ללא כסף בכדי לראות אם היסודות שקיבלתם אכן סיפקו לעם תשתית להצלחה ורק לאחר שראיתם שאתם מסוגלים ליישם את הפרקטיקות שלמדתם לאחר קבלת הכוונה בשוק ההון תתחילו להשקיע את כספכם האישי.

מה עלינו לעשות לפני השקעה שוק הנדל״ן?

גם לפני השקעה בשוק הנדל״ן עלינו לבצע הכנה מקדימה כאשר כאן העבודה היא מעט שונה. בכדי לאתר נכס שיניב לנו תשואה שנתית יפה עלינו לעבוד קשה ו“ללכת הרבה מאוד ברגל“. עלינו לבחון מספר רב של נכסים, עלינו לדבר עם הרבה מאוד סוכני נדל״ן בכדי לקבל תמונה על פרויקטים ועל איזורים שנמצאים בתנופה ועדיין לא מיצו את הפוטנציאל שטמון בהם ועוד. תמיד נוכל למצוא נכסים עם תשואה סולידית, גבוהה יותר מזו שנקבל על הכסף שיושב בבנק, אך בכדי לאתר נכס עם תשואה גבוהה עלינו לעבוד קשה. לאחר שאיתרנו נכס שכזה עלינו לבצע מחקר מקיף על הנכס, על השכונה או האיזור בו ממוקם הנכס כמו מיהם הדיירים באיזור, מה הפוטנציאל העתידי של האיזור, האם קיימת תנופת בנייה באותו איזור וערך הדירות יעלה או האם הבניין מיועד לפרויקט תמ״א ונוכל להרוויח כסף על הנדל"ן המסחרי החדש וכו׳.

האם המאמר הועיל לך?

(0 הצבעות, 0 מתוך 5)

עוד מאמרים בנושא

 

לשאר הכתבות >

תגיות:  איתור עסקאות  חברה  חברה בעמ  מבני תעשייה  מחשבון תשואה  משרדים  נדלן מסחרי  נכסים מניבים